فارغ التحصیلی ۳۵ هزار دانشجو از دانشگاه آزاد اسلامی کاشان

رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان گفت: از بدو تاسیس این دانشگاه تاکنون ۳۵ هزار دانشجو از این مرکز علمی، دانش آموخته شده اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شمال استان اصفهان، میثم عرب زاده در جریان بازدید نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان از دانشگاه آزاد اسلامی کاشان با ارایه گزارشی از عملکرد ۳۸ ساله این دانشگاه گفت: این دانشگاه خرداد ماه سال ۱۳۶۳ به عنوان نخستین دانشگاه آزاد اسلامی در استان اصفهان به همت خیرین و همراهی امام جمعه محترم وقت حضرت آیت الله حاج سید مهدی یثربی (ره) تاسیس شد.

 

رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان افزود: از بدو تاسیس این دانشگاه تاکنون افزون بر ۳۵ هزار دانشجو  از این مرکز علمی دانش آموخته شده اند.

 

عرب زاده با تقدیر از حضور نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان در این دانشکاه گفت: تمام تلاش بنده و مجموعه همکارانم این است که برای ارتقای علمی ، اخلاقی دانشجویان و دانش آموزان گام برداریم.


مدیر فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان هم در این دیدار با ارایه گزارشی از فعالیت‌های فرهنگی این دانشگاه گفت: همایش امر به معروف و نهی از منکر و دومین کنگره ملی شهود سلیمانی با محوریت نماز در مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی از برنامه های دانشگاه در سال تحصیلی جدید خواهد بود.

 

 

کد خبر 1212324

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha