فراخوان بیش از ۵ هزار اتوبوس برای جابجایی زائران از مرز مهران

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام از فراخوان حدود ۵ هزار اتوبوس برای تردد زائران از مرز مهران خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، «سید زاهدین چشمه خاور» در گفت و گوی خبری سیمای مرکز ایلام در خصوص فراخوان بیش از ۵ هزار اتوبوس برای جابجایی زائران از مرز مهرانتهمیدات اندیشیده شده برای تردد زائران اربعین حسینی از مرز مهران گفت:۸ هزار دستگاه اتوبوس در کل کشور فراخوان داده شده تا در مرز‌های زمینی کشور به زائران اربعین حسینی سرویس دهند.

 

وی با اشاره به تردد بین ۶۵ تا۷۰ درصد زائران از مرز زمینی مهران افزود:بیش از ۵ هزار اتوبوس برای جابجایی زائران در مرز مهران به فراخور تقاضا فراخوان خواهیم داد.

 

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام در خصوص اقدامات انجام شده در مسیر مهران و پایانه برکت گفت:خط کشی چهار معبر اصلی استان،نصب نیوجرسی و علائم راهنمایی و روکش‌های آسفالت توسط ما و همچنین راه وشهرسازی و شرکت توسعه راه‌های استان انجام شده است.

 

وی اضافه کرد:علائم آشکارسازی و اطلاعاتی نیز در نقاط حادثه خیز صورت گرفته، همچنین در طول پل زائر تا پایانه مرزی اقداماتی از قبیل احداث سایبان تقریبا به میزان ۶ هزار متر مربع مجهز به مه پاش در داخل پایانه مرزی ایجاد شده که رضایت زائرین را به دنبال داشته است.  

 

چشمه خاور در پایان در خصوص فروش بلیط اتوبوس با نرخ مصوب اظهار کرد:با توجه به اینکه اتوبوس ها معمولا یک سر خالی هستند لذا ستاد ویژه اربعین تصمیم گرفت ۷۵ درصد به کرایه اتوبوس‌ برای مسیر مهران به تمام نقاط کشور افزایش دهد که از امروز نیز اعمال می شود.

کد خبر 1212338

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha