آمادگی کامل هلال احمر برای اربعین حسینی در مرز مهران/ اعزام ۵۰ دستگاه آمبولانس به کشور عراق

مدیر کل جمعیت هلال احمر ایلام از آمادگی کامل این جمعیت برای خدمت به زائرین حسینی در مرز بین امللی مهران و کشور عراق خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، امدادگران جمعیت هلال احمر کشور مهیای ارائه خدمات رسانی و امدادرسانی به زوار اربعین حسینی در خاک کشور عراق شده اند.

 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان ایلام در این خصوص اظهار کرد: تمیهدات لازم برای استقرار اکیپ های هلال احمر در طول مسیر تردد زوار اربعین حسینی در استان فراهم شده و فعالیت های امدادرسانی این اکیپ ها از امروز در استان آغاز می شود.

 

«غلامرضا علیمحمدی» تصریح کرد:  همچنین در راستای خدمات رسانی و امدادرسانی به زوار اربعین حسینی در داخل کشور عراق، گروه های امداد و نجات به همراه تجهیزات و امکانات لازم به کشور عراق اعزام می شوند.

 

وی با بیان اینکه اکیپ های امداد و نجات از امروز تا پایان اربعین حسینی در داخل خاک عراق اقدام به خدمات رسانی و امداد رسانی می کنند، گفت: در این راستا ۵۰ دستگاه آمبولانس، ۸ دستگاه اتوبوس آمبولانس و دو خودروی ارتباطات با بهره گیری  ۱۵۰ نیروی امدادی و درمانی به کشور عراق اعزام می شوند.

 

حیدریان، معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان ایلام نیز در این خصوص ابراز کرد: امدادگران و نجاتگرانی که در خاک کشور عراق به همراه کاروان اتوبوس آمبولانس ها و آمبولانس های هلال احمر حضور دارند، دوره های کامل کمک های اولیه و پیش بیمارستانی را گذارنده اند.

 

وی خاطرنشان کرد: در صورت بروز هر گونه اتفاقی برای زوار اربعین حسینی که در داخل کشور عراق هستند کارهای خدمات رسانی و پیش بیمارستانی انجام خواهد شد.

 

 

 

کد خبر 1212341

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha