زائرین مازندرانی اربعین با ۷پرواز عازم عراق می شوند/ تکمیل ثبت نام در سامانه سماح شرط دریافت بلیط

نوربخش از برقراری ۷پرواز برای اعزام زائرین اربعین به عتبات عالیات خبر داد و گفت: تاکنون ۴۰۰بلیط توسط زوار الحسین علیه السلام در استان خریداری شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، «مرتضی نوربخش» امروز (۱۲شهریور) در نشست با خبرنگاران از تدبیر استانداری مازندران برای تسهیل ایاب و ذهاب زائران اربعین حسینی خبر داد و اظهار کرد: با پیگیری های استاندار ۷پرواز برای استان اختصاص پیدا کرد .

 

مدیرکل روابط عمومی استانداری مازندران با بیان اینکه از ۸صبح امروز ۱۲ شهریور ماه جاری فروش بلیط پرواز به  عتبات عالیات آغاز شد، افزود: تا کنون قریب به ۴۰۰بلیط برای هم استان های شریف صادر شد.

 

وی بیان کرد: برای جلوگیری از واسطه گری که متاسفانه برخی از سودجویان از این فرصت ها استفاده می کنند و بلیط را با هزینه های بیشتر به زوار امام حسین عليه السلام می فروشند، مقرر شد زائرین جهت دریافت بلیط حضوری به دفتر هواپیمایی وارش واقع در خیابان ملانصرالدین ساری مراجعه کنند.

 

نوربخش با بیان اینکه تکمیل روند ثبت نام در سامانه سماح حکم روادید را دارد و به زائرین که ثبت نام آنها نهایی شده باشد بلیط ارائه می شود، اضافه کرد: تهیه بلیط توسط شخص زائر یا یک نفر از اعضای درجه یک خانواده مقدور می باشد.

 

وی با تاکید براینکه کلیه پروازهایی که در بازه زمانی سفر اربعین برای مازندران در نظر گرفته شد فقط برای اعزام زائرین عتبات عالیات است، گفت: شایعاتی مبنی براینکه برخی پروازها در اختیار دستگاه خاصی قرار گرفته کذب است و هیچ پروازی به جز این ۷ پرواز که ویژه انتقال زائرین اربعین است هیچ پروازی برای هیچ ارگانی اختصاص نیافته است البته استاندار محترم تلاش دارند پروازهای بیشتر به استان اختصاص یابد .

کد خبر 1212344

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha