اثر تولیدی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی جیرفت  منتخب طرح حامیم شد

حجت الاسلام اصغر شاهرخی گفت: کلیپ تولیدی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی جیرفت به عنوان کلیپ برتر طرح حامیم انتخاب شد.

حجت الاسلام «اصغر شاهرخی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب، گفت: کلیپ تولیدی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی جیرفت به عنوان کلیپ برتر طرح حامیم انتخاب شد.

 

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی جیرفت یادآور شد: طرح حامیم یک دوره توانمندسازی فعالان فرهنگی، اجتماعی و سیاسی دانشگاه ها است که با هدف آموزش حلقه های میانی برای جهاد تبیین اجرا شد.

 

وی با بیان این مطلب که طرح حامیم با حضور ۵۰۰ دانشجو از دانشگاه‌های استان کرمان در بازه زمانی ۵ تا ۱۱ شهریور ماه در شهر کرمان برگزار شد، افزود: در این طرح تعداد ۳۰ نفر از فعالان فرهنگی، اجتماعی و سیاسی دانشگاه های جیرفت و علوم پزشکی جیرفت شرکت کردند.

 

حجت الاسلام شاهرخی ابراز کرد: در راستای این طرح کلاس های معرفتی اندیشه تمدن ساز، همرزمان حسین (ع)، خط امام و رهبری، کارگاه های مهارت آموزی شامل تکنیک های اقناع سازی، تفکر سیستمی و شبکه سازی، روش کار تشکیلاتی و همچنین نشست های بصیرتی، پرسش و پاسخ با حضور استاندار و نمایندگان کرمان نیز و برنامه های ورزشی و تفریحی برگزار شد.

 

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی جیرفت در خاتمه عنوان کرد: با توجه به تعطیلی دانشگاه ها و فاصله گرفتن دانشجویان از کلاس های حضوری و برنامه های معرفتی، فرهنگی و سیاسی و نیاز به توانمندسازی آنها برای شروع ترم جدید بنابراین شبکه سازی این دانشجویان در قالب طرح حامیم به صورت کشوری در دستور کار دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها قرار گرفت.

کد خبر 1212369

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha