صندوق امداد ولایت فاقد هرگونه جریمه تأخیر و کارمزد/ قریب ۴۵۰ میلیارد تومان وام به نیازمندان پرداخت شد

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان گفت: از زمان تأسیس این صندوق در استان کرمان تاکنون بیش از ۴۴۸ میلیارد و ۹۱۴ میلیون تومان تسهیلات قرض‌الحسنه به بیش از ۶۳ هزار نفر از نیازمندان پرداخت‌شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از کرمان و به نقل از  روابط عمومی کمیته امداد استان؛ ناصر عسکری نژاد گفت: صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت سال ۱۳۹۵ با هدف جذب منابع مردمی در جهت ترویج فرهنگ قرض‌الحسنه، افتتاح حساب و پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه به نیازمندان در استان کرمان افتتاح و راه‌اندازی شد.

 

 

 

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان ادامه داد: تلاش شده تسهیلات این صندوق با حداقل فرآیندهای اداری به افراد نیازمند ارائه شود تا بتوانند به‌ راحتی از آن استفاده کنند، به‌عنوان نمونه خدمات این صندوق فاقد هرگونه جریمه تأخیر و کارمزد است و تلاش کرده‌ایم قرض‌الحسنه را در این سیستم عملیاتی کنیم.

 

 


وی درباره آخرین آمار مشتریان صندوق گفت: در حال حاضر 302 هزار و 991 مشتری در صندوق امداد ولایت کرمان وجود دارد و از خدمات این صندوق استفاده می‌کنند، صندوق به شبکه شتاب کشوری متصل است و خدمات بانکی را به‌صورت ۲۴ ساعته به مشتریان خود ارائه می‌دهد.

 


مدیرکل کمیته امداد استان کرمان گفت: از زمان تأسیس این صندوق در استان کرمان تاکنون بیش از 448 میلیارد و 914 میلیون تومان تسهیلات قرض‌الحسنه به بیش از 63 هزار نفر از نیازمندان پرداخت‌شده است.

 

 


وی تأکید کرد: تسهیلات صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت در شش سرفصل کارگشایی، ودیعه مسکن، تعمیرات ساختمان و احداث مسکن، اشتغال و کارآفرینی، تسهیلات درمانی و فرهنگی برای دانشجویان و دانش‌آموزان پرداخت می‌شود.

 

 


عسکری نژاد در ادامه خاطرنشان کرد: در پنج‌ماهه سال جاری نیز بیش از 44 میلیارد تومان تسهیلات در قالب ۱۰۶۱ فقره وام توسط صندوق امداد ولایت کرمان به مددجویان و نیازمندان استان پرداخت‌شده و امیدواریم بتوانیم این خدمت قرض‌الحسنه را افزایش دهیم.

کد خبر 1212375

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha