اختصاص ۹۰ درصد ظرفیت ناوگان حمل و نقل جاده ای قزوین به زائران اربعین

معیری گفت: در حال حاضر ۹۰ درصد ظرفیت موجود ناوگان حمل و نقل جاده ای استان به طرح اربعین اختصاص داده شده ولی با توجه به سیل خروشان عاشقان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) پیش بینی می کنیم بضاعت اندک ما جوابگو نباشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین، «علیرضا معیری» شب گذشته (شنبه 12 شهریور) در گفتگوی خبری در خصوص جابه جایی زائران اربعین حسینی بیان کرد: طرح اربعین توسط ستاد اربعین کشور اعلام شد که از 15 شهریور قرار بود آغاز شود ولی با توجه به استقبال مردم مقرر شد از 12 شهریور در خدمت زائران باشیم.

 

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین ادامه داد: تا ساعت18 روز 12 شهریور ماه یک هزار و 505 بلیت در اختیار زوار قرار دادیم و ان شاالله 40 دستگاه اتوبوس هم راهی مرز مهران می شوند.

 

وی عنوان کرد: بر این اساس همکاران ما در دفتر نمایندگی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای در  ترمینال مرکزی قزوین مستقر شده و پاسخگویی شکایات زائران هستند و با هر تخلفی که واصل شود برخورد قانونی لازم صورت می گیرد.

 

معیری اعلام کرد: در حال حاضر 90 درصد ظرفیت موجود ناوگان حمل و نقل جاده ای استان به طرح اربعین اختصاص داده شده ولی با توجه به سیل خروشان عاشقان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) پیش بینی می کنیم بضاعت اندک ما جوابگو نباشد.

 

وی خاطر نشان کرد: از همین رو دست استمداد به سوی همه نهادهای نظامی، اجرایی و صنعتی دراز می کنیم تا ان شاالله کنار ما قرار گیرند و سفر خوبی را برای زوار امام حسین (ع) فراهم کنیم.

کد خبر 1212393

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha