نایب قهرمانی پهلوانان زورخانه ای «آران و بیدگل» در مسابقات جوانان کشور

فرد نژاد از نائب قهرمانی ورزشکاران پهلوانی و زورخانه ای «آران و بیدگل» در مسابقات جوانان کشور خبر داد.

«ابوذر فردنژاد» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: مسابقات تیمی زورخانه ای، مهارت های فردی و کشتی پهلوانی قهرمانی جوانان کشور با عنوان گرامیداشت شهدای گرانقدر دولت دهم تا دوازدهم شهریور ماه ۱۴۰۱ برگزار شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان «آران و بیدگل» افزود: در این مسابقات افزون بر ۳۲۰ نفر از ۲۶ استان کشور از جمله استان های خراسان شمالی، خراسان رضوی، ایلام، فارس، کرمان، آذربایجان شرقی، قم، چهارمحال و بختیاری، سیستان و بلوچستان، یزد، خراسان جنوبی، اصفهان، البرز، لرستان، هرمزگان، قزوین، خوزستان، کرمانشاه، همدان، مرکزی، زنجان، سمنان، گلستان، مازندران، تهران و گیلان شرکت کردند.

فردنژاد ادامه داد: شرکت کنندگان در این مسابقات برای کسب عنوان برتری در رشته های تیمی، چرخ تیز، چرخ چمنی، سنگ، کباده و میل بازی در سه وزن منفی ۶۰، ۶۰ تا ۷۵ و مثبت ۷۵ کیلوگرم و رشته گشتی پهلوانی در ۵ وزن با یکدیگر به رقابت پرداختند. 


رئیس اداره ورزش و جوانان «آران و بیدگل» ادامه داد: در پایان این مسابقات، تیم استان اصفهان  با ۱۷۶ امتیاز، قهرمان این دوره از رقابت ها شد و تیم های استان های البرز، کرمان، تهران، خراسان رضوی و یزد هم به ترتیب بر سکوی دوم تا ششم قرار گرفتند.

فردنژاد خاطر نشان کرد: «محمد هادی قائمی منفرد» و «مهدی لطف آبادی» ۲ ورزشکار از شهرستان «آران و بیدگل» عضو تیم استان اصفهان در این دوره از رقابت ها موفق به کسب ۲ عنوان دومی شدند.

کد خبر 1212399

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha