پویش ملی «همقدم تا کربلا» در چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود

پویش ملی «همقدم تا کربلا» همزمان با کنگره عظیم اربعین حسینی به همت ستاد هماهنگی کانون‌ های فرهنگی هنری مساجد کشور برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، پویش ملی «همقدم تا کربلا» همزمان با کنگره عظیم اربعین حسینی به همت ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور برگزار می‌شود.

 

معرفی جریان سرخ عاشورا و نهضت سبز ظهور، ظرفیت سازی تمدنی در اربعین حسینی، فراهم کردن زمینه حضور زائران مشتاق نیازمند و تحقق زمینه زیارت متعالی و با معرفت اربعین از اهداف پویش ملی «همقدم تا کربلا» است.

 

بهره مندی مومنان در نقاط مختلف جهان از ثواب زیارت حضرت امام حسین (ع) با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در خصوص شرکت در پیاده‌روی عظیم اربعین از دیگر اهداف برگزاری پویش «همقدم تا کربلا» است. 

 

در پویش «همقدم تا کربلا» افرادی که امکان حضور در پیاده‌روی اربعین حسینی را ندارند توسط کانون‌های فرهنگی هنری مساجد سراسر کشور شناسایی و معرفی می‌شوند و خیرین با تقبل هزینه‌های سفر آنان از ثواب زیارت امام حسین (ع) در روز اربعین بهره مند خواهند شد.

 

وی ادامه داد: علاقه مندان برای پیوستن به این پویش با مراجعه به سامانه bachehayemasjed.ir ضمن کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند نزدیک ترین کانون فرهنگی هنری مسجد محله خود را انتخاب کنند؛ ضمن اینکه علاقه‌مندان می‌توانند بهترین تصاویر و جلوه ‌های بصری اربعین ۱۴۴۴ را با هشتگ #همقدم_تا_کربلا در شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی منتشر کنند.

 

 

کد خبر 1212407

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha