خدمت‌رسانی موکب دانش‌آموزی انصار المهدی(عج) به زائران اربعین حسینی

تاریخی گفت: موکب انصار المهدی دانش‌آموزی انصار المهدی (عج) با استقرار در مرزهای مهران، شلمچه و چزابه به زائران شرکت‌کننده در پیاده‌روی اربعین حسینی خدمت‌رسانی می‌کند.

«حسین تاریخی» در گفت و گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان با بیان اینکه با توجه به اینکه امسال مراسم بزرگ پیاده روی اربعین حسینی با سال تحصیلی همزمان نشده است، امکان حضور بیشتر دانش آموزان در این اجتماع بزرگ فراهم است، اظهار کرد: انشاءالله با تمهیداتی که دیده شده است، دانش آموزان در کربلای معلی حضور یافته و زائر اربعین حسینی خواهند شد.

 

دبیر کل اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان افزود: موکب دانش آموزی انصار المهدی (عج) با استقرار در مرزهای مهران، شلمچه و چزابه هم از عموم مردم و هم از دانش آموزان برای حضور در مراسم بزرگ پیاده روی اربعین حسینی پذیرایی می کنند.

 

وی اضافه کرد: دانش آموزان هیئت انصار المهدی (عج) و کلیت اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان در طول مسیر و زمان قیام اربعین حسینی از شهر نجف اشرف تا کربلای معلی موکب های سیار خواهند داشت تا به زائران حضرت سیدالشهدا (ع) و عتبات عالیات بیشترین خدمت رسانی را کنند.

 

تاریخی ادامه داد: طبق پیش بینی ما دو هزار دانش آموز در مسیر پیاده روی اربعین حسینی به زائران خدمت می کنند که از جمله خدمت رسانی آنها تقدیم بسته های هدایا به نوجوانان عراقی است که این کار در قالب پویش نذر قدم های حضرت زینب (س) توسط دانش آموختگان دختر انجمن های اسلامی سراسر کشور صورت می گیرد. به عبارتی دیگر هدایایی که توسط این دانش آموزان دختر تهیه و بسته بندی شده است توسط سایر دانش آموزان در اختیار زائران قرار می گیرد.

 

وی گفت: حضور دانش آموزان نوجوان در مراسم پیاده روری اربعین و خدمت رسانی آنان به زائران از کشورهای مختلف قطعا حال و هوای خاصی به این اجتماع بزرگ می بخشد و بر همین اساس ما از همه ظرفیت ها برای حضور تعداد بیشتری از دانش آموزان در این مراسم بهره خواهیم برد.

 

 

کد خبر 1212428

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha