بهره مندی بیش از 21هزار نفر از خدمات بیمه درکمیته امداد استان مرکزی

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مرکزی گفت: در سال گذشته21 هزار و 991 نفر تحت پوشش بیمه درمانی این نهاد قرار گرفتند.

مهندس محسن ولیئی، مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مرکزی با بیان اینکه این نهاد یکی از سازمان های بیمه گزار است، به خبرنگار شبستان در اراک گفت: همه مددجویان در شهرهای بالای 20 هزار نفر می توانند از خدمات درمانی امداد استفاده نمایند و هزینه تمامی فعالیت های درمانی تا 90 درصد توسط امداد پرداخت می شود.


وی با اشاره به اجرای طرح پزشک خانواده توسط کمیته امداد امام خمینی (ره) استان افزود: طرح پزشک خانواده از طرح های بسیارخوب این نهاد در بخش درمان است که خانواده های تحت حمایت درطول سال از آن بهره مند می شوند.


مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مرکزی در ادامه تصریح کرد: کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مرکزی در سال جاری یک میلیارد و 713 میلیون ریال در بخش درمان هزینه کرده است و اکثر درمانگاه ها و بیمارستان ها طرف قرارداد کمیته امداد امام خمینی(ره) استان می باشند.

 

وی در ادامه از ایجاد 6 هزار و 821 فرصت شغلی در سال گذشته توسط کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مرکزی خبر داد و افزود: از کل فرصت های شغلی 300 هزار فرصت شغلی سهم امداد کشور بوده که از این تعداد سهم کمیته امداد استان مرکزی دو هزارو 678 سهم بوده است که خوشبختانه با تلاش امدادگران 6هزارو 821 فرصت شغلی در استان ایجاد شده است.

 

پایان پیام/

کد خبر 121244

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha