گروه های جهادی در محرومیت زدایی و بهبود معیشت مردم نقش آفرینی کنند

سردار سلیمانی با بیان اینکه گروه های جهادی در کشور طلایه داران پیشرفت و آبادانی در گام دوم انقلاب هستند، گفت: گروه های جهادی می توانند در زمینه محرومیت زدایی و بهبود اقتصاد و معیشت مردم نقش آفرینی کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند، مراسم رونمایی از کتاب «دوباره فردوس» و رویداد ملی جهاد مقدس هم اکنون با حضور معاون اول رئیس جمهور، رئیس بسیج مستضعفین کشور، دبیر قرارگاه محرومیت زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و مسئول بسیج سازندگی کشور در مصلی شهر فردوس در حال برگزاری است.

 

سردار «غلامرضا سلیمانی» رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور در این مراسم اظهار داشت: یک حرکت بزرگ جهادی و اولین کاروان جهادی به همت مقام معظم رهبری در 13 شهریور 1347 پس از زلزله سهمگین در فردوس با حضور روحانیون و طلاب شکل گرفت.

 

وی با بیان اینکه یک دهه پس از این موضوع انقلاب اسلامی به عنوان یک موهبت الهی به ملت ایران ارزانی شد، افزود: این حادثه بزرگ مرهون حرکات انقلابی در سال 1347 به مدیریت و راهبری مقام معظم رهبری محسوب می شود.

 

سردار سلیمانی بیان کرد: امروز در گام دوم انقلاب اسلامی این رویکرد جهانی با امید موفقیت و با محور قراردادن جوانان انقلابی به سمت پیشرفت و توسعه خواهد رفت و دولت سیزدهم برنامه های خود را بر اساس این رویکرد برنامه ریزی کرده است.

 

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور با اشاره به اینکه گروه های جهادی در کشور طلایه داران پیشرفت و آبادانی در گام دوم انقلاب هستند، گفت: گروه های جهادی از مردم برآمده اند و برای پیشرفت و پیروزی مردم تلاش خواهند کرد و در خدمت دستگاه های اجرایی با رویکرد جهادی هستند.

 

وی در خصوص اجلاسیه ملی جهادگران گفت: این حرکت در حالی که رویداد بزرگ است حامل و پرچمدار یک گفتمان بزرگ خواهد بود و این اجلاسیه به تسریع و تسهیل حرکت گروه های جهادی برگزار شده است، رویکردی که مقام معظم رهبری بارها بر روی آن تاکید داشته اند.

 

سردار سلیمانی دولت با انعقاد تفاهم نامه های مختلف با دستگاه های اجرایی به دنبال تقویت گروه های جهادی در کشور است، افزود: به این دلیل که گروه های جهادی بتوانند در زمینه محرومیت زدایی و بهبود اقتصاد و معیشت مردم نقش آفرینی کنند.

کد خبر 1212456

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha