راه ۱۸ روستا با اعتبار ۶۰۰ میلیارد ریال آسفالت شد

مدیر اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شیروان گفت: در هفته دولت امسال، راه ۱۸ روستای شهرستان با اعتبار ۶۰۰ میلیارد ریال آسفالت شد.

«حمید جوان» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان اظهارکرد: با زیرسازی و آسفالت 18 روستای شهرستان که از محل اعتبارات محرومیت زدایی و تملک دارایی صورت گرفته، هزار و 800 خانوار مشتمل بر هفت هزار و 600 نفر از ساکنان روستا از راه ارتباطی مناسب برخوردار شدند.

 

مدیر اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شیروان عنوان کرد: طی هفته دولت امسال 24 کیلومتر از راه های روستایی در سه بخش مرکزی، سرحد و قوشخانه این شهرستان زیرسازی و آسفالت شد.

 

جوان خاطرنشان کرد: برای اجرای هر کیلومتر زیرسازی و آسفالت راه روستایی 25 میلیارد ریال اعتبار هزینه شد که برای طرح های مزبور، در مجموع 600 میلیارد ریال هزینه شده است.

 

وی با اشاره به اقدامات خوب آسفالت امسال راه روستایی این شهرستان اضافه کرد: عمیات آسفالت راه 10 روستای شهرستان به طول 20 کیلومتر از ابتدای امسال آغاز شده که تاکنون 50 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و اتمام آن بستگی به تخصیص به موقع اعتبارات دارد.

 

وی تصریح کرد: مسیر ۵۰ روستای شهرستان به طول ۱۵۰ کیلومتر که اکثرا مسیر فرعی دارد، خاکی است که امسال، ۵۰ کیلومتر راه روستایی در سه بخش مرکزی، سرحد و قوشخانه شهرستان از محل اعتبارات ملی، محرومیت زدایی و شهرستانی آسفالت خواهد شد.

 

مدیر اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شیروان بیان کرد: هم اینک مجموع کل راه‌های روستایی این شهرستان ۶۵۰ کیلومتر است که بیش از ۵۰۰ کیلومتر آن آسفالت است و ۸۶ کیلومتر بزرگراه در دو باند شمالی و جنوبی دارد.

کد خبر 1212460

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha