پروژه مرکز فرهنگی دفاع مقدس درکردستان پیگیری و اجرا می‌شود

سردار حسینی گفت: پروژه مرکز فرهنگی دفاع مقدس با عنوان «باغ موزه دفاع مقدس» در استان کردستان پیگیری و اجرا می‌شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کردستان، سردار «سید صادق حسینی» صبح امروز (یکشنبه ۱۳ شهریور) در جلسه برنامه‌ریزی برنامه‌های دفاع مقدس اظهار کرد: پروژه مرکز فرهنگی دفاع مقدس در استان پیگیری و اجرا می‌شود.

فرمانده سپاه «بیت‌المقدس» کردستان با اشاره به اینکه سی‌ام شهریور با تامین اعتبار از پیشکسوتان دفاع مقدس تجلیل می‌شود، افزود: دستگاه هایی که در اجرای برنامه‌های دفاع مقدس دخیل هستند هر کدام یک خانواده شهید معرفی و با آنها دیدار کنند.

حسینی بر لزوم قرائت پیام مقام معظم رهبری در غبارروبی مزار شهدا تاکید کرد و گفت: این مهم باید در دستور کار ادارات استان در ایام غبارروبی مزار شهدا قرار گیرد.

فرمانده سپاه «بیت‌المقدس» کردستان با اشاره به بازگشایی مدارس و دانشگاه ها اضافه کرد: فضای دانشگاه ها و مدارس باید آکنده از بوی شهدا باشد و برنامه‌هایی متناسب با گرامیداشت هفته دفاع مقدس در این مراکز برگزار شود.

سردار حسینی تصریح کرد: خانواده شهدا، ایثارگران و آزادگان و جانبازان حق بزرگی بر گردن ما دارند و امنیت و آرامش ما مدیون خون شهداست و باید بتوانیم برنامه‌های هفته دفاع مقدس را در راستای تکریم این عزیزان خوب برگزار کنیم.

کد خبر 1212461

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha