پرواز ارومیه به نجف دایر می‌شود

شاهین مطیع حق‌شناس گفت: پرواز ارومیه به نجف از ۲۴ شهریوراز فرودگاه بین المللی شهید باکری ارومیه دایر می‌شود.

 «شاهین مطیع حق‌شناس» در گفت‌وگو با خبرنگار شبستان در ارومیه گفت: یک پرواز از مبدا فرودگاه بین‌المللی شهید باکری ارومیه به مقصد فرودگاه نجف در تاریخ (24 شهریور) و پرواز بازگشت نیز در تاریخ (28 شهریور) برای زائرین اباعبدالله‌الحسین دایر شده‌است.

 

مدیرکل حج و زیارت آذربایجان غربی افزود: مرز تمرچین از روز دوشنبه (14شهریور) به‌صورت رسمی برای تردد زائرین اربعین بازگشایی می‌شود.

 

 وی ادامه داد: زائرینی که قصد عزیمت از طریق هواپیما را دارند نیز از (14شهریور) می‌توانند از طریق هوایی عازم این سفر معنوی شوند.

 

 این مسئول اضافه کرد: زوار ترکیه، گرجستان، آذربایجان و منطقه قفقاز نیز از مسیر بازرگان به سمت مرز تمرچین حرکت کرده و از آن‌جا عازم کربلا می‌شوند.

 

 وی با بیان این‌که تمامی زیرساخت‌ها اعم از پارکینگ رایگان، مواکب، حمل‌ونقل و مسائل بهداشتی در مرز تمرچین آماده میزبانی از زائران امام حسین(ع) می‌باشد، تصریح کرد: زمان خروج روزانه زوار از پایانه تمرچین هرروز ساعت 7ونیم صبح تا 18 عصر به وقت ایران اعلام‌شده است و زمان بازگشت نیز از این مرز 24 ساعت خواهد بود.

 

 مدیرکل حج و زیارت آذربایجان غربی گفت: هزینه سفر از مرز تمرچین تا منطقه الحسینیه بغداد 600 هزار تومان یا 30 هزار دینار عراقی محاسبه‌شده است.

کد خبر 1212500

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha