اجرای نمایش‌های آیینی کانون «انصار المهدی (عج)» فارسان در کنگره عظیم اربعین

جعفری از اجرای نمایش‌های آیینی کانون «انصار المهدی (عج)» فارسان در کنگره عظیم اربعین خبر داد و گفت: گروه نمایش این کانون در مسیرهای نجف، کربلای معلی و سپس در کاظمین به اجرای نمایش های آیینی می پردازد.

«فاطمه جعفری» در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد، اظهار داشت: گروه نمایش کانون «انصار المهدی (عج)» فارسان در کنگره عظیم اربعین و در مسیرهای نجف، کربلای معلی و سپس در کاظمین به اجرای نمایش می پردازد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «انصارالمهدی (عج)» مسجد حضرت صاحب الزمان (عج) شهرستان فارسان افزود: اجراهای گروه نمایش کانون فرهنگی هنری «انصارالمهدی (عج)» در کشور عراق از ۱۷ شهریور آغاز شده و تا ۲۶ شهریورماه جاری مصادف با اربعین حسینی ادامه دارد.

 

وی ابراز کرد: در اجراهای گروه نمایش کانون فرهنگی هنری «انصار المهدی (عج)» مسجد حضرت صاحب ‌الزمان (عج) گوجان، «ابراهیم نوروزی» به عنوان مداح، «عماد صدری نژاد» مجری، «فاطمه حیدری»، «صدیقه مهدوی»، «زهرا حیدری» و «مجید خدادادی» به ایفای نقش بازیگری خواهند پرداخت.

 

جعفری گفت: کانون فرهنگی هنری «انصارالمهدی (عج)» سال ۱۳۸۸ در مسجد حضرت صاحب الزمان (عج) گوجان از شهرستان فارسان تاسیس شده و دارای ۶۸۴ نفر عضو ثبت شده در سامانه بچه های مسجد است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «انصارالمهدی (عج)» مسجد حضرت صاحب الزمان (عج) شهرستان فارسان افزود: این کانون سال ۱۳۸۸ در اولین رویداد ملی فهما رتبه شایسته تقدیر، در طرح ملی ایران قوی سال ۱۳۹۹ رتبه شایسته تقدیر در رواق دانش و با حضور موثر در رویداد موفق به کسب رتبه شایسته تقدیر ویژه در شبکه رابطین فهما شد.

 

خاطرنشان می شود: این کانون همچنین در سومین رویداد ملی فهما در سال ۱۴۰۰ موفق به کسب ۱۹ هزار و ۹۹۵ امتیاز از سقف ۲۰ هزار امتیاز و کسب رتبه برتر در رواق نمایش شده است و فعالیت های متنوعی از جمله شناسایی و پرورش هنرمندان کانونی با برگزاری کلاس های آموزش های مقدماتی تئاتر، استعدادیابی کودکان و نوجوانان شهر با برگزاری دوره های مختلف با مشارکت حوزه هنری و ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان را در طول سال برگزار می کند.

کد خبر 1212523

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha