۲۸ هزار نفر از استان سمنان در پیاده‌روی اربعین حسینی شرکت می کنند

ریواده ملاک حضور در مراسم راهپیمایی اربعین را ثبت نام در سماح دانست و گفت: ۲۸ هزار نفر از استان سمنان برای این مراسم معنوی ثبت نام کرده اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سمنان،« احمد ریواده» در جلسه گردهمایی فعالان و کنشگران رسانه‌ای اربعین استان سمنان ضمن بیان اینکه بعد از دو سال از سپری شدن وجود کرونا شرایط سفر زائران در اربعین حسینی فراهم شده است، گفت: بر این اساس برنامه‌ریزی های استانی مطابق با جمعیت احتمالی تدارک دیده شده است.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان با اشاره به ثبت نام ۲۸ هزارزائر استان سمنان بر اساس آخرین آمار در سامانه سماح برای اربعین حسینی پیش بینی کرد: قریب به ۵۰ هزار دوستدار اربعین به در پیاده روی شرکت کنند.

 

وی با بیان اینکه سلامت محور اصلی ستاد اربعین است، ابراز داشت: برای سال جاری هر چند بیماری کرونا فروکش کرده اما رعایت نکات بهداشتی ضروری است ۹۵.۴ درصد از جمعیت استان سمنان که باید واکسینه می‌شدند، حداقل یک دوز واکسن کرونا را دریافت کردند.

 

ریواده رسانه‌ها را طلایه داران روایتگری اربعین حسینی و ارزش‌های این ایام دانست وافزود: روایتگری رسانه در این ایام و به تصویر کشیدن نقش شهدای مدافع حرم و ایثارگری آنان در این رویداد تمدن ساز مؤثر است.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان با بیان اینکه اربعین رسانه‌ای بی همتا برای تبیین حقایق عاشورا است، افزود: اربعین قوت جبهه مقاومت اسلام به شمار می‌رود و قطعاً اصحاب رسانه در جهاد تبیین به عنوان طلایه داران این رویداد مأموریت ذاتی خود را به نحو احسن انجام خواهند داد.

کد خبر 1212566

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha