اجلاسیه بین المللی فعالان عرصه واجب فراموش شده به میزبانی قم برگزار می شود

اجلاسیه بین المللی فعالان عرصه واجب فراموش شده شانزدهم شهریور در شهر مقدس قم برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، مدیرعامل موسسه موعود گفت: اجلاسیه بین‌المللی فعالان عرصه واجب فراموش شده با حضور و هم افزایی فراگیران ایرانی و غیرایرانی بین المللی، مسئولان عالی ستاد و مدیران موسسه‌های مردم نهاد حوزه امر به معروف و نهی از منکر شانزدهم شهریور ماه در مرکز همایش‌های غدیر دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم برگزار می‌شود.

 

سید حسین ناظر با اشاره به اهمیت و اثرگذاری فعالیت‌های مردمی افزود: سه عنصر مکتب، رهبری و مدیریت مردم عامل پیروزی انقلاب اسلامی، دوران دفاع مقدس، دوران تثبیت انقلاب اسلامی و آغاز خوبی برای گام دوم انقلاب اسلامی، و احیای تمدن موعود و واجب تمدن ساز است.

 

وی ادامه داد: در این اجلاسیه راهکار‌های هم افزایی بیشتر برای آموزش‌های نوین با شیوه‌های جذاب و اثرگذار بررسی و از فعالان عرصه واجب فراموش شده تجلیل خواهد شد.

 

گفتنی است موسسه موعود، مرکز تخصصی آموزش و احیای امر به معروف و نهی از منکر تحت اشراف علمی استاد علی تقوی در دهه گذشته بیش از ۲ میلیون نفر ساعت آموزش در سطح ملی و ۲۴ کشور اسلامی، تولید ۵۲ اثر فاخر مکتوب و چند رسانه‌ای، تولید بیش از ۱۵۰۰ دقیقه برنامه تلویزیونی در شبکه‌های سراسری و استانی رسانه ملی و ده‌ها همایش سراسری برای فراگیران و علاقمندان به یادگیری صحیح امر به معروف و نهی از منکر داشته است.

کد خبر 1212568

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha