استقرار ۹۰ تیم آشکار و پنهان در جاده های استان کرمانشاه/تردد در مرز خسروی روان است

سلمانی گفت: تردد در مرز خسروی روان و زائران بدون هیچ مشکلی عازم عتبات عالیات می شوند و برای سهولت در تردد ۹۰ تیم آشکار و پنهان در جاده های استان کرمانشاه مستقر شده اند.

«جمال سلمانی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه، با اشاره به آغاز حماسه حسینی و امنیت حاکم در مرز خسروی، گفت: تیم های مستقر در جاده های استان بصورت ۲۴ ساعته علاوه بر کمک به زائران اربعین نسبت به ایجاد امنیت در محورها و برخوردهای قانونی با رانندگان متخلف اقدام می کنند.

جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه افزود: تردد در مرز خسروی روان و زائران بدون هیچ مشکلی عازم عتبات عالیات می شوند،و زوار کربلا از ساعت ۶ صبح تا ۱۷عصر امکان تردد و سفر به عراق برایشان امکان پذیر است. 

وی خاطر نشان کرد: تا  یازدهم شهریورماه، از طریق مرز خسروی  ۲ هزار و ۷۰۸ نفر برای شرکت در مراسم اربعین حسینی عازم کربلای معلی شدند.

سلمانی تصریح کرد: در یک روز ۷۶۰ هزار تردد جاده ای در محورهای استان ثبت شد که نسبت به مدت مشابه سال قبل در این ایام بالغ بر ۳۰۰ هزار تردد افزایش نشان می دهد.

جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه اظهار کرد: پلیس در ماموریت تامین امنیت مراسم اربعین حسینی مسئولانه و متعهدانه ایفای نقش کرده و با حداکثر توان در خدمت آرامش عزاداران حسینی است و زیرساخت های لازم برای تسهیل عبور و مرور زائران حسینی از مرزهای کشور برای سفر به عراق  و برگزاری باشکوه مراسم اربعین حسینی فراهم شده است.

وی گفت: با توجه به پیش بینی افزایش دمای هوا  و اینکه زائران حسینی عمدتا ترددهای خود را در ساعات پایانی روز و شب ها انجام خواهند داد، تمهیدات لازم برای تامین امنیت ترافیکی و انتظامی  اندیشیده شده است.

کد خبر 1212575

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha