تشکیل ستاد استقبال از ماه مهر در معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز با هدف رفع مشکلات ترافیکی

شهدوست شیرازی گفت: ستاد استقبال از ماه مهر در معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز تشکیل شده و برای استقبال از مهر ماه و بازگشایی مدارس با انجام مانور ترافیکی در شیراز به رفع مشکلات ترافیکی خواهیم پرداخت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «هادی شهدوست شیرازی»، امروز (یکشنبه 13 شهریور) با اشاره به آغاز عملیات اجرایی مانور بررسی و رفع مشکلات ترافیکی معابر کلان شهر شیراز در جمع خبرنگاران گفت: عملیات اجرایی مانور ترافیکی طبق برنامه اعلام شده در هفته دوم شهریور آغاز خواهد شد و در مرحله نخست آن حدود ٢ هزار برداشت از ٧٠ معبر برابر شاخص های 18 گانه ترافیکی شامل خط کشی عابر پیاده، تابلو و علائم ترافیکی، ایستگاه های اتوبوس، اصلاح هندسی و ... در مناطق 11 گانه شهرداری توسط کارشناسان بررسی و ارزیابی شده است.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز افزود: مستندات بررسی شده در قالب یک گزارش کامل و برنامه عملیاتی برای اجرا و رفع مشکلات به مناطق شهرداری شیراز و اداره کل مهندسی و ایمنی معاونت حمل و نقل و ترافیک ابلاغ شده است.

وی اضافه کرد: عملیات اجرایی مانور ترافیکی از دیروز در شیراز آغاز شده و در ٢۴ ساعت گذشته یک هزار و ٢٨٨ متر طول خط کشی محوری و ۶۶٠ متر مربع خط کشی عابر پیاده در پنج منطقه از شهرداری شیراز اجرا شده است.

شهدوست شیرازی با تاکید بر آماده شدن شیراز شهر برای استقبال از مهر و بازگشایی مدارس گفت: برای استقبال از مهر ماه و بازگشایی مدارس با انجام مانور ترافیکی در شیراز به رفع مشکلات ترافیکی با جدیت همراه با نظارت و ارزیابی خواهیم پرداخت.

وی اعلام کرد: ستاد استقبال از ماه مهر در معاونت حمل و نقل و ترافیک  شهرداری شیراز تشکیل و تمهیدات مختلفی ویژه سال تحصیلی جدید شامل ایمن سازی معابر مقابل مدارس، کاهش مشکلات ترافیکی روزهای نخست مهرماه، برنامه های آموزشی و ... در نظر گرفته شده است.

کد خبر 1212582

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha