۱۴ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان های خراسان شمالی بستری شدند

رییس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: در شبانه روز گذشته یک بیمار کرونایی فوت و ۱۴ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان های استان، تحت مراقبت های پزشکی قرار گرفتند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد؛ دکتر «سیدجواد پورنقی» ظهر امروز یک شنبه (13 شهریور) اعلام کرد: با بستری 14 بیمار مبتلا به کووید ۱۹هم اینک 86 فرد مبتلا به این بیماری در مراکز درمانی استان بستری و تحت مراقبت های پزشکی قرار دارند.

 

رییس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی، همچنین از فوت یک بیمار مبتلا به کرونا طی 24 ساعت گذشته خبر داد.

 

در حال حاضر ۴۲۰ مرکز تجمیعی، پایگاه سلامت و خانه بهداشت تحت پوشش این دانشگاه پذیرای مردم برای تکمیل واکسیناسیون و تزریق دُز یادآور است.

 

بر اساس آخرین ارزیابی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، تمامی شهرستان‌های خراسان شمالی از وضعیت قرمز کرونایی خارج و اکنون منطقه ای با این رنگ‌بندی‌ در نقشه کرونایی استان دیده نمی شود.

 

طبق آخرین فهرست رنگ‌بندی کرونایی شهرها که از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام شد، اینک پنج شهرستان در وضعیت نارنجی و سه شهرستان نیز در وضعیت زرد کرونایی قرار دارد.

 

براساس این ارزیابی، شهرستان های بجنورد، اسفراین، جاجرم و گرمه و شیروان از وضعیت قرمز خارج و در رنگبندی نارنجی کرونایی قرار گرفته و مانه و سملقان، رازوجرگلان و فاروج نیز در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند.

 

 

کد خبر 1212583

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha