۲ روستای استهبان به شبکه گازرسانی پیوستند

میدان شاهی گفت: با انجام عملیات گاز رسانی روستاهای «خانه کت» و «قشم قاوی» شهرستان استهبان از نعمت گازرسانی برخوردار شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «علی اکبر میدان شاهی»، امروز (یکشنبه 13 شهریور) عنوان از پیوستن 2 روستای استهبان به شبکه گازرسانی خبر داد و در جمع خبرنگاران گفت: با پیوستن این 2 روستا به شبکه گازرسانی، 540 خانوار روستایی استان فارس به شبکه گازرسانی ملحق شده اند.

مدیرعامل شرکت گاز استان فارس افزود: با انجام عملیات گاز رسانی، روستاهای «خانه کت» و «قشم قاوی» شهرستان استهبان از نعمت گازرسانی برخوردار شدند و عملیات گاز رسانی در مناطق مختلف استان با هدف محرومیت زدایی و توسعه عدالت محور تداوم دارد.

وی اضافه کرد: برای گازرسانی به این 2 روستا بیش از 56 کیلومتر عملیات لوله گذاری اجرا شد و مراحل خرید، ساخت، نصب و راه اندازی یک ایستگاه تقلیل فشار از نوع  T.B.S فلت با ظرفیت 5000 متر مکعب اجرایی شد.

میدان شاهی تاکید کرد: اجرای موارد ایمنی همواره مورد تاکید کارشناسان، کارگران و پیمانکاران شرکت گاز استان فارس قرار دارد و برای رعایت موازین استاندارد عملیات خرید، ساخت، حمل، نصب و راه اندازی یک سیستم حفاظت کاتدی و یک دستگاه صاعقه گیر، به روش تامین کالا، تجهیزات و نصب به صورت توام و اجرای 500 فقره انشعاب در این پروژه به انجام رسیده و اعتبار این پروژه های گازرسانی 49 میلیارد تومان بوده است.

کد خبر 1212607

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha