تجهیز ۳۲۷ نانوایی کاشان به دستگاه کارت خوان هوشمند

نصب ۳۲۷ دستگاه کارت خوان هوشمند از مجموع ۳۳۰ واحد نانوایی اعلام شده به بانک سپه شهرستان کاشان محول شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شمال استان اصفهان، پنجمین جلسه کارگروه گندم، آرد و نان شهرستان به ریاست «محمدشریف زارعی»، فرماندار ویژه شهرستان کاشان و به دبیری مدیریت جهادکشاورزی و با حضور اعضاء کارگروه و همچنین مدیریت بانک سپه استان اصفهان در سالن جلسات فرمانداری تشکیل شد.

در این نشست، فرماندار ویژه و رئیس کارگروه گندم، آرد و نان کاشان با تقدیر از تلاش های صورت گرفته توسط اعضای این کارگروه، بر تعامل هرچه بیشتر سازمان‌های عضو کارگروه برای ساماندهی و ارتقای کیفت نان در سطح شهرستان تاکید کرد.

در این جلسه، نصب ۳۲۷ دستگاه کارت خوان هوشمند از مجموع ۳۳۰ واحد نانوایی اعلام شده به بانک سپه شهرستان کاشان محول شد، تنها سه واحد نانوایی شهرستان فاقد دستگاه هوشمند مانده است که با نصب تدریجی دستگاه های پوز پشتیبان در ماه های آینده، گام بعدی اجرای هوشمند سازی آرد و نان در کشور را تا پایان شهریور ماه انجام می شود که کاشان در اجرای آن مشکلی ندارد. 

برنامه ریزی درخصوص تجهیز تمامی واحدهای نانوایی باقیمانده شهرستان به دستگاه کارتخوان هوشمند پشتیبان دوم، بررسی و تعیین قیمت نان کنجد و ساعت پخت هر واحد نانوایی بر اساس میزان سهمیه آرد آن واحد توسط اتحادیه و پیگیری عدم تعطیلی در روز های جمعه، تشدیدبازرسی ها وجلوگیری از کم فروشی ، گرانفروشی و.... مورد تاکید قرار گرفت.

در پایان این نشست مقرر شد اتحادیه نانوایان براساس شیوه نامه تنظیم شده توسط کارگروه، هرماه واحد نانوایی نمونه را به دبیرخانه معرفی و از آن واحد تقدیر شود.

کد خبر 1212610

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha