اقامه نماز از شروط مهم جهت قبولی همه عبادات و اعمال است

حجت‌الاسلام موسوی گفت: اقامه نماز به عنوان یکی از شروط مهم جهت قبولی همه عبادات و اعمال به شمار می‌رود که باید نسبت به این مسئله توجه کافی را داشته باشیم.

«حجت‌الاسلام سید مرتضی موسوی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اندیمشک اظهار کرد: مردمان اندیمشک به عنوان خادمان حضرت اباعبدالله‌الحسین (ع) همزمان با فرارسیدن ایام اربعین حسینی خود را آماده پذیرایی و خدمت‌رسانی به زائران کرده‌اند.

 

امام جماعت یادمان شهدای گمنام اندیمشک افزود: خوشبختانه با تلاش‌های صورت گرفته از سوی نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی، فرماندار و دیگر مسئولان، یادمان شهدای گمنام به فضایی بسیار مناسب جهت اسکان زائران و پذیرایی از آنها تبدیل شده است.

 

وی با بیان اینکه نماز جماعت با حضور زائران و خادمان مواکب در حسینیه شهدای گمنام اندیمشک اقامه می‌شود اذعان کرد: اهمیت نماز به میزانی بالا است که حضرت سیدالشهدا (ع) و یاران باوفایش در صورتی که زیر تیر دشمن قرار داشتند اما نماز را اقامه کردند.

 

حجت‌الاسلام موسوی تصریح کرد: اقامه نماز به عنوان یکی از شروط مهم جهت قبولی همه عبادات و اعمال به شمار می‌رود که باید نسبت به این مسئله توجه کافی را داشته باشیم.

 

کد خبر 1212635

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha