کارشکنی در اجرای پروژه های بزرگ حق مردم را ضایع می کند

نورصالحی با اشاره به اراده های مخالفت خدنت به مردم گفت: کارشکنی در اجرای پروژه های بزرگ مثل قطار سریع السیر قم به اصفهان حق مردم را ضایع می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، «محمد نورصالحی» ظهر امروز (یکشنبه  ۱۳ شهریور) در نطق پیش از دستور جلسه علنی شورای شهر اصفهان اظهارداشت: پروژه قطار سریع السیر اصفهان - قم - تهران جز مطالبات مردم بوده و آثار زیادی برای کشور دارد.

رئیس شورای شهر اصفهان افزود: مسئولان ارشد دولت ها همواره موافق اجرای این پروژه بوده ولی اراده های قوی مانع می شوند.

وی ادامه داد: تاخیر و کارشکنی در اجرای این برنامه مهم حق مردم را ضایع کرده و منجر به بروز چالش های زیادی مثل تصادفات و حجم بالای ترددها می شود.

نور صالحی با انتقاد از افزایش دوره زمانی اجرای پروژه ها خاطرنشان کرد: در بسیاری از کشورهای دنیا چنین‌پروژه هایی در کمترین‌فرصت اجرا می شوند.

وی خاطرنشان کرد: پروژه های خدمت رسانی به مردم‌ باید تسهیل شود تا جامعه از منفعت آن برخوردار و مشکلات آنان در هر حوزه ای کاهش یابد.

رئیس شورای شهر اصفهان به امضا تفاهم‌نامه شهرداری اصفهان با بنیاد تعاون نیروی انتظامی برای احداث هزار واحد مسکونی گفت: این اقدام به رفع مشکل مسکن و معیشت این قشر کمک خواهد کرد.

وی همچنین به حضور حماسی مردم در تشیع جنازه آیت الله ناصری اشاره کرد و یادآورشد: اخلاص عمل این عالم ربانی و شخصیت برجسته ایشان در مردم دارای موجب این استقبال عظیم شد.

کد خبر 1212694

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha