پویش «شور عاطفه‌ها» در استان سمنان برگزار می‌شود

بحیرایی از برگزاری پویش «شور عاطفه‌ها» در استان سمنان خبردادو گفت: هدف این پویش تهیه لوازم التحریر برای دانش آموزان نیازمند است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سمنان؛« علی بحیرایی» در جمع خبرنگاران با بیان اینکه پویش سراسری «شور عاطفه‌ها» در سراسر استان سمنان برگزار می‌شود، گفت: این پویش از ۱۵ شهریورماه در همه شهرستان‌های استان  اجرا خواهد شد.

 

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان با اشاره به اینکه  این پویش تا پانزدهم مهرماه سال جاری ادامه دارد اظهارداشت: تهیه لوازم‌التحریر همچنین تأمین بسته‌های آموزشی ویژه دانش آموزان کم برخوردار با مشارکت مردم متدین و صدیق استان سمنان از جمله اهداف این طرح است.

 

وی با بیان اینکه مردم می‌توانند از طریق دفاتر کمیته امداد در استان‌ها با مؤسسات نیکوکاری و خیریه نسبت به کمک و شرکت در این پویش مبادرت ورزند، ابراز داشت: مراکز مذکور هم کمک‌های نقدی و هم اجناس و لوازم التحریر اهدایی مردم شامل کیف، دفتر، خودکار، مداد رنگی، کفش و لباس مدرسه و ورزشی و… را تحویل و پس از گردآوری بین نیازمندان توزیع می‌کنند.

 

به گفته بحیرایی شماره گیری کد دستوری #۰۲۳۰*۸۸۷۷* با تلفن همراه راحت ترین راه مشارکت در این طرح خواهد بود.

 

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان تصریح کرد: کمک به همنوع یکی از آموزه های مهم دین مبین اسلام است که در آیات قرآنی بسیاری مورد تاکید قرار گرفته و روایات بسیاری از پیامبر بزرگوار اسلام و ائمه معصومین (ع) در این خصوص ذکر شده است.

 

وی بیان کرد: شور عاطفه ها را می توان گامی مهم در راستای کاهش فقر جامعه طی سال های آینده و کمک به خانواده های نیازمند دانست و به خوبی فرهنگ کمک به همنوع در این جشن تبیین می شود.

 

بحیرایی با بیان اینکه آشنا کردن دانش آموزان به ویژه در سنین پایین با فرهنگ کمک به همنوع می توانددر آینده آینده سازان کشور بسیار موثر باشدافزود: دانش آموزان با استفاده از فرصت شور عاطفه ها، کمک به نیازمندان را در جامعه تمرین می کنند که باید از این ظرفیت بیشتر استفاده کرد.

کد خبر 1212753

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha