احداث ۱۳۰۰ واحد مسکونی ویژه نیازمندان در کاشان

فرماندار ویژه شهرستان کاشان از احداث ۱۳۰۰ واحد مسکونی ویژه نیازمندان طی ۱۰ سال اخیرتوسط خیّرین مسکن ساز در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شمال استان اصفهان، محمدشریف زارعی در دیدار مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان گفت: فعالیت شرکت های تعاونی شهرستان مهم ترین عامل مشارکت مردم در امور اجتماعی و اجرایی است و می بایست به آن توجه شود.

 

فرماندار ویژه شهرستان کاشان افزود: خیّرین مسکن ساز کاشان با یک دهه سابقه فعالیت، موفق به ساخت و تحویل بیش از یک هزار و سیصد واحد مسکونی برای افراد نیازمند جامعه شدند و این در شرایطی است که دو هزار و ۸۰۰ خانوار پس از ثبت نام در صف تحویل واحد مسکونی خود هستند.

 

زارعی بیان داشت: افزایش شمار شرکت های تعاونی شهرستان می تواند سبب رشد و تعالی منطقه شود چراکه یکی از مهم ترین دلایل مشارکت و همراهی مردم در شرکت های تعاونی است.

 

کاشان در راه اندازی شرکت های تعاونی مردمی سرآمد است

 

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان هم در این دیدار گفت: کاشان جزو مناطقی است که از منظر فعالیت و راه اندازی شرکت های تعاونی مردمی سرآمد است.

 

میثم مداحی افزود: حجم سرمایه گذاری شرکت های تعاونی کاشان بدون وابستگی به اعتبارات دولتی طی سال های اخیر افزایش چشمگیری داشته است.

 

وی ادامه داد: پروژه شرکت تعاونی مسکن کارکنان عضو نظام پزشکی کاشان به عنوان یکی از ۵ طرح شاخص و موفق کشور در زمینه حوزه شرکت های تعاونی است که از طریق ویدیو کنفرانس و به بهره برداری می رسد.

 

 

کد خبر 1212763

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha