دیپلماسی سلامت در دستور کار وزارت بهداشت

وزیر بهداشت در سفر استانی خود به ایلام با بیان اینکه دیپلماسی سلامت در دستور کار وزارت بهداشت است، گفت: با توجه به کنگره بزرگ اربعین با کشورهای عراق، افغانستان و پاکستان همکاری‌هایی در حوزه سلامت خواهیم داشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ایلام، بهرام عین اللهی صبح امروز (دوشنبه ۱۴شهریورماه) در بدو ورود به فرودگاه شهدای ایلام در جمع خبرنگاران اظهار داشت: حرکت در مسیر دیپلماسی سلامت در دستور کار وزارت بهداشت است و سلامت شهروندان در سایه همکاری هم جانبه کشورهای همسایه رقم خواهد خورد.

 

وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی کشور ادامه داد: با توجه به کنگره بزرگ اربعین با کشورهای عراق، افغانستان و پاکستان همکاری‌هایی در حوزه سلامت خواهیم داشت.

 

وی مهم‌ترین هدف این سفر را در زیرساخت‌های درمانی و بهداشتی پایانه مرزی مهران و استان ذکر کرد و گفت: مهران یکی از پایانه های اصلی است که بیشترین زوار از آن تردد می کنند، بنابراین امروز از زیرساخت‌های این مرز بازدید و در جریان کمبودها و کاستی‌های آن قرار خواهیم گرفت.

 

وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی کشور خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه وزارت بهداشت در حوزه سلامت زائران و وظایفی را برعهده دارد امروز نیز پس از بازدید از پایانه مرزی مهران به مرز شلمچه رفته و از این مرز نیز بازدید خواهیم کرد.

 

گفتنی است، صبح امروز دوشنبه چهاردهم شهریور ماه بهرام عین اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور به همراه رییس سازمان اورژانس کشور از طریق فرودگاه شهدای ایلام وارد این استان شد.

کد خبر 1212784

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha