درمانگاه دانشگاه علوم پزشکی جهرم در مسیر پیاده روی اربعین دایر می شود

رحمانیان از استقرار تیم درمانی مجهز دانشگاه علوم پزشکی جهرم در کربلای معلی خبر داد و گفت: درمانگاه دانشگاه علوم پزشكي جهرم از ۲۰ شهريور ماه ۱۴۰۱ تا پايان مراسم اربعين حسيني (ع) در كربلا معلی برپا می شود.

«محمد رحمانیان» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: درمانگاه دانشگاه علوم پزشكی جهرم از ۲۰ شهريور ماه ۱۴۰۱ تا پايان مراسم اربعين حسينی (ع) در كربلا معلی دایر و به زائران حسینی خدمت رسانی می کند.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جهرم افزود: در پياده روی اربعين امسال، درمانگاه امام حسين (ع) دانشگاه علوم پزشكی جهرم با حضور ۴۰ نیروی مجرب بهداشتی و درمانی در رشته های مختلف اعم از متخصص طب اورژانس، پزشک عمومی، پرستار  و ... در کربلای معلی به زائرین حسینی ارائه خدمت می کند.

 

وی عنوان کرد: درمانگاه «امام حسين (ع)» دانشگاه علوم پزشکی جهرم از ۲۰ شهریور بصورت شبانه روزی فعال و زائرين می توانند جهت دريافت خدمات بهداشتی و درمانی به اين درمانگاه مراجعه كنند.

 

رحمانیان همچنین به ارسال دارو از سوی شهروندان جهرمی به پیاده روی اربعین اشاره کرد و اظهار داشت: محموله ای به ارزش یک و نیم ميليارد تومان شامل دارو و ملزومات پزشکی جمع آوری و پس از بسته بندی به کربلای معلی ارسال شده است.

 

وی ادامه داد: اين محموله دارو و ملزومات پزشکی با كمک های مردمی، شركت های پخش و توزيع دارو و برخی از داروخانه های سطح شهر و همچنین معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی جهرم تهيه شده است.

کد خبر 1212824

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha