عشایر شیروان ویزیت رایگان شدند

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شیروان گفت: در اجرای طرح «شهید رهنمون» مزین به نام مبارک شهید کارمند «قربان رحیمی» عشایر این شهرستان ویزیت رایگان شدند.

«میلاد انوری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان اظهار کرد: با همکاری بسیج جامعه پزشکی در طرحی در قالب طرح شهید رهنمون مزین به نام مبارک شهید کارمند قربان رحیمی، عشایر کوچرو رودانلو در اطراف این شهرستان ویزیت رایگان شدند.

 

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شیروان عنوان کرد: در این طرح که با حضور دندانپزشک، کارشناس بهداشت کار دهان و دندان، پزشک عمومی، مشاوره مامایی، مشاوره روانشناسی، مشاوره تغذیه، مسئول واحد دهان و دندان مرکز بهداشت و سایر مسئولان صورت گرفت، 15 خانوار عشایری شهرستان مشتمل بر 80 نفر ویزیت رایگان شدند.

 

انوری خاطرنشان کرد: جهت رعایت بهداشت دهان و دندان، جلوگیری از هرگونه آسیب به دندان، مراقبت و سلامت، سلامت و تندرستی این قشر و پیشگیری از هرگونه بیماری ویزیت رایگان همچنان ادامه داشته و دارد و افرادی که به تشخیص پزشک نیاز باشند، به متخصص ارجاع داده می شوند.

 

وی تصریح کرد: سال گذشته کاروان سلامت در ۶ روستای این شهرستان با تیم پزشکی مستقر شد و خدمات درمانی رایگان ارائه داد که با توجه به دسترسی نداشتن ساکنان برخی از روستاها و نقاط محروم به امکانات پزشکی و درمانی، کاروان سلامت به این روستاها می‌رود تا نیازهای درمانی آنها را رفع کند.

 

وی اضافه کرد: این شبکه با همکاری سایر دستگاه هی مرتبط سعی در خدمات رسانی بهتر عشایر در بحث بهداشت و درمان دارد که در مناسبت های مختلف و فصلی با حضور در مناطق شهرستان خدمات پزشکی خوبی صورت می گیرد.

 

 شهرستان شيروان با 157 هزار نفر جمعيت به عنوان دومين شهرستان پرجمعيت خراسان شمالي در 60 كيلومتري شرق بجنورد قرار دارد.

 

کد خبر 1212826

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha