راه اندازی مدرسه تابستانه کشوری علوم پزشکی در جهرم

حجت الاسلام دستداده گفت: دومین مدرسه تابستانه کشوری علوم پزشکی با شرکت ۱۲۰ نفر از دانشجویان علاقمند به حوزه هوش مصنوعی در جهرم ایجاد شد.

حجت الاسلام «زین العابدین دستداده» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: دومین مدرسه تابستانه کشوری دانشجو و آموزش با موضوع «هوش مصنوعی و فناوری های نوین» توسط کمیته دانشجویی توسعه آموزش دانشگاه علوم پزشکی جهرم با حمایت مرکز مطالعات و توسعه آموزش این دانشگاه برگزار شد.

 

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی جهرم افزود: تعداد ۱۲۰ نفر از دانشجویان علاقه مند به حوزه هوش مصنوعی از دانشگاه های سراسر کشور مانند دانشگاه علوم پزشکی تهران، شهید بهشتی، شیراز، اهواز، شهرکرد، جهرم و... در این مدرسه شرکت کردند.

 

وی بیان کرد: در این مدرسه تابستانه کارگاه هایی با تدریس اساتید مطرح کشوری در زمینه هوش مصنوعی و آموزش، با موضوعاتی مانند  مقدمه ای بر هوش مصنوعی، شبیه ساز ها و VR_AR، هوش مصنوعی در آموزش، آشنایی با زبان های برنامه نویسی (پایتون)، گیمیفیکیشن، معرفی برنامه h-box  از نهم تا یازدهم شهریور ماه ۱۴۰۱ برگزار شد.

 

حجت الاسلام دستداده اظهار کرد: در روز آخر این مدرسه تابستانه کشوری، شرکت کنندگان در پنل دیسکاشن، ارائه تجربیات جمعی از فعالان حوزه هوش مصنوعی کشور، حضور یافتند و از نکات ناب و تجربه های آنان استفاده کرده و دغدغه ها و سوالات خود را برای قدم گذاشتن در دنیای هوش مصنوعی مطرح کردند.

کد خبر 1212832

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha