کارخانه خوراک دام شهر لوجلی به زودی افتتاح می شود

نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی گفت: با پیگیری های مدیر جدید کارخانه خوراک دام شهر لوجلی، این واحد تولیدی صنعتی به زودی افتتاح و راه اندازی می شود.

«علی جدی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان اظهارکرد: با توجه به پیام های مردمی در یکی از رسانه های مجازی مبنی بر عدم افتتاح کارخانه خوراک دام شهر لوجلی و مشکلات خرید تضمینی دام، این کارخانه در سفر وزیر آماده بهره برداری و افتتاح نبود ولی با پیگیری های مدیر جدید کارخانه خوراک دام شهر لوجلی، به زودی افتتاح و راه اندازی می شود.

 

نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: خرید تضمینی دام نیز چند هفته ای است که آغاز شده و اداره عشایر از عشایر زحمتکش ثبت نام انجام می دهد و به نوبت دام را جهت فروش و کشتار به کشتارگاه معرفی می کند.

 

جدی خاطرنشان کرد: به دلیل ظرفیت پایین کشتارگاه و نبود کشتار مناسب در شیروان تعداد کمی دام در هفته خرید می شود و پاسخگوی نیاز عشایر و دامداران شهرستان نیست که با پیگیری های صورت گرفته از استان و وزارتخانه پیگیر افزایش تعداد خرید دام تضمینی با قیمت مناسب هستیم.

 

وی اضافه کرد: یکی از برنامه های اساسی، پایه ای و آینده نگر در خصوص توسعه صنعت دامپروری شهرستان و استان احداث مجتمع کشتارگاه مدرن و صنایع جانبی فرآورده های دام سبک در شمال شرق کشور است که با پیگیری های انجام شده با جذب سرمایه گذاری پنج هزار میلیارد ریالی بخش خصوصی در شیروان در حال انجام است که با احداث آن بسیاری از مشکلات دامداران و عشایر حل خواهد شد.

 

 

 

 

کد خبر 1212851

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha