دلنوشته های عاشقانه حسینی  اصفهانی ها به تولیت استان حضرت اباعبدلله(ع) می رسد

باقری گفت: اداره پست استان اصفهان نخستین بار با اجرای طرح «عاشقانه های حسینی» برای آن دسته از همشهریان که توفیق تشرف به عتبات عالیات را در این ایام ندارند ایفای خدمت می کند.

«حمید باقری» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اصفهان با بیان اینکه  گفت: همشهریان استان اصفهان می توانند دلنوشته های خود را خطاب به حضرت سید الشهدا(ع) در قالب نامه آماده و به دفاتر پستی سراسر استان تحویل دهند.

 

مدیر کل و رییس ستاد اربعین  پست استان اصفهان گفت: شهروندان  می توانند دلنوشته های خود را خطاب به حضرت سید الشهدا(ع) در قالب نامه آماده و به دفاتر پستی سراسر استان تحویلدهند.


باقری با اشاره به اینکه این طرح از روز شنبه دوازدهم شهریور ماه در دفاتر پستی استان اصفهان به هموطنان ارائه می شود خاطر نشان کرد: همکاران ما در پست استان پس از جمع آوری نامه ها ، آنها را به تولیت مقدس آستان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) در کربلای معلی تحویل خواهد داد.

 

وی افزود:  این یک حرکات معنوی دلنشین و خیرخواهانه است که  آثار و برکات خودش را برای همگان دارد و به نوعی یک ارتباط معنوی بین عاشقان حسینی و روح مطهر حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام به این شکل برقرار می شود.

کد خبر 1212878

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha