باید اقدامات مناسب برای میزبانی از زائران را انجام دهیم

موحدیان گفت: زائران پیاده، با طی کردن صدها کیلومتر، به حرم مطهر رضوی مشرف می‌شود و باید اقدامات مقتضی در رابطه اسکان و حمل‌ و نقل انجام گیرد که امیدواریم این اقدام نیز به خوبی صورت گیرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «حسن موحدیان» در پنجاه و دومین جلسه علنی شورای شهر ضمن تسلیت ایام عزاداری اهل بیت عصمت و طهارت(ع)، اظهارامیدواری کرد: این عزاداری ها در ماه صفر مورد قبول حق تعالی قرار گیرد و موجب بصیرت و شناخت بیشتر نسبت به سیره و روش ائمه(ع) شود.

 

رئیس شورای شهر مشهد با اشاره به جلسات متعددی که کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر مشهد در خصوص برگزاری دهه پایانی ماه صفر داشته است، گفت: در روزهای پایانی ماه صفر، مشهدالرضا(ع) میزبان عزادارانی از تمام کشور بوده و برهمین اساس باید برنامه‌ریزی فشرده و دقیقی در این خصوص داشته باشیم.

 

موحدیان افزود: از سوی دیگر شاهد فروکش کردن ویروس کرونا نیز هستیم و همین اتفاق موجب افزایش آمار ورود زائران به مشهد مقدس خواهد شد.

 

وی ضمن تقدیر از اعضای شورای شهر و شهرداری مشهد که تلاش‌های مجدانه‌ای برای میزبانی درخور از زوار رضوی در پایان دهه ماه صفر داشته‌اند، تصریح کرد: زائران پیاده، با طی کردن صدها کیلومتر، به حرم مطهر رضوی مشرف می‌شود و برماست که اقدامات مقتضی در رابطه اسکان و حمل‌ونقل انجام گیرد که امیدواریم این اقدام نیز به خوبی صورت گیرد.

 

رئیس شورای شهر مشهد گفت: خوشبختانه در ادامه اتفاقات و اقدامات ارزشمند مدیریت شهری مشهد، پس از بازگشایی پادگان ارتش و بولوار ارشادالرضا(ع)، در هفته جاری شاهد بازگشایی «بولوار بصیرت» در یک منطقه محروم شهری خواهیم بود؛ از شهرداری و به ویژه سازمان عمران کمال تقدیر و تشکر را داریم که در یک شب، در اقدامی بی‌نظیر ۱۲ هزار تن آسفالت‌ریزی داشتند که بیانگر روحیه جهادی حاکم بر شهرداری است.

 

موحدیان در ادامه به مناسبت‌های هفته جاری پرداخت و با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ۱۷ شهریور، افزود: جمعه سیاه باعث شد خروج شاه خائن از کشور و سرنگونی طاغوت با سرعت بیشتری پیش برود.

کد خبر 1212924

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha