نهمین دوره ضیافت اندیشه هیئت علمی و اساتید دانشگاه صنعتی بیرجند برگزار می شود

حجت الاسلام محمدی گفت: نهمین دوره ضیافت اندیشه هیئت علمی و اساتید دانشگاه صنعتی بیرجند با هدف ارتقای معرفت دینی و پرداختن به مباحث تربیتی نسبت به دانشجویان و معضلات کشور برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان خراسان جنوبی، حجت الاسلام «جواد محمدی» امروز (14 شهریور) در دیدار با نماینده ولی فقیه در خرسان جنوبی اظهار داشت: نهمین دوره ضیافت اندیشه هیئت علمی و اساتید دانشگاه صنعتی بیرجند برگزار می شود.

 

معاون دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه صنعتی بیرجند با بیان اینکه اساتید در این تهاجم فرهنگی از فرماندهان جنگ نرم هستند، گفت: اساتید می توانند در به وجود آمدن و اعتلای تمدن اسلامی مدنظر نقش خوبی ایفا کنند چون وظیفه مهمی در خصوص تربیت نسل فرهیخته و انقلابی دارند.

 

حجت الاسلام محمدی در خصوص اهداف برگزاری ضیافت اندیشه عنوان کرد: ارتقای معرفت دینی و پرداختن به مباحث تربیتی نسبت به دانشجویان و معضلات کشور از مهم ترین اهداف برگزاری این دوره در دانشگاه صنعتی بیرجند است.

 

«مهدی ایزدخواه» معاون فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی دانشگاه صنعتی بیرجند هم در این دیدار اظهار داشت: امیدواریم معنویت و اخلاق را در دانشگاه محقق کنیم.

 

وی با بیان اینکه غرب به دنبال ترویج سبک زندگی غربی در کشور است، افزود: این موضوع یکی از دغدغه های اصلی مقام معظم رهبری محسوب می شود و در این دوره از طرح ضیافت اندیشه به این موضوع پرداخته خواهد شد.

 

ایزدخواه در ادامه عنوان کرد: امیدواریم با برگزاری این نوع برنامه ها با تربیت نیروهای انقلابی زمینه ساز برپایی تمدن اسلامی باشیم.

 

کد خبر 1212929

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha