برگزاری کلاس‌های  کانون پرورش فکری زمینه‌ساز شکوفایی استعداد کودکان و نوجوانان است

حجت‌الاسلام پورذهبی گفت: برگزاری کلاس‌های مختلف کتابخوانی، قصه نویسی و تئاتر، نقاشی، طراحی و سایر کلاس‌های ادبی در مراکز کانون برای کودکان و نوجوانان می‌تواند زمینه ساز شکوفایی استعدادها و پتانسیل‌های آینده‌سازان این مرز و بوم باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کردستان، حجت الاسلام «عبدالرضا پورذهبی» در بازدید از بخش‌های مختلف مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کردستان گفت: پویایی یک نوجوان در ایام نوجوانی در کانون پرورش فکری شکل می‌گیرد و این کانون با برگزاری کلاس‌های مختلف زمینه پویایی آنان را فراهم می‌کند.

 

نماینده ولی فقیه در کردستان افزود: برگزاری کلاس‌های مختلف کتابخوانی، قصه نویسی و تئاتر، نقاشی، طراحی و سایر کلاس‌های ادبی در مراکز کانون برای کودکان و نوجوانان می‌تواند زمینه ساز شکوفایی استعدادها و پتانسیل‌های آینده‌سازان این مرز و بوم باشد.

 

وی یادآور شد: نوجوانان و جوانان سرمایه‌های ارزشمند ما به شمار می روند لذا همه ما باید باید به پویایی مکان‌های فرهنگی و هنری که در واقع محل پرورش این قشر به شمار می روند، کمک کنیم.

 

وی اظهار داشت: امروز در بازدید از مراکز مختلف کانون ظرفیت های و همچنین کاستی هایی را شاهد بودیم که باید تلاش کنیم نقاط قوت را برجسته کرده و کمبودها را رفع کنیم.

 

ارائه خدمات ۲۱ مرکز ثابت و چهار مرکز سیار به کودکان و نوجوانان روستایی

 

سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کردستان نیز گفت: کانون با ۲۱ مرکز ثابت و چهار کتابخانه سیار روستایی با محوریت کتاب و کتابخوانی به صورت حضوری و مجازی به کودکان و نوجوانان خدمات فرهنگی ارائه‌ می‌کند.

 

«حمیدرضا گوهری» افزود: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از توانمندی و ظرفیت‌های خوبی برخوردار بوده که لازم است این توانمندی‌ها و ظرفیت‌ها مورد توجه ویژه قرار گیرد.

 

 

 

کد خبر 1212934

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha