«خادمان اربعین کاشان» معابر کربلا را تنظیف می کنند

بخشنده امنیه، از اعزام کاروان ۴۵ نفری «خادمان اربعین» از کاشان به کربلای معلا جهت تنظیف معابر و خدمت رسانی به زائران حسینی خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شمال استان اصفهان، «حسن بخشنده امنیه» در گفت و گو با خبرنگاران گفت: کاروان ۴۵ نفری «خادمان اربعین» جهت تنظیف معابر و خدمت رسانی به زائران حسینی از کاشان به کربلای معلا اعزام شد.

 

شهردار کاشان افزود:  این کاروان شامل ۴۵ کارگر تنظیف، رفت و روب، فضای سبز، تأسیسات و...حوزه خدمات شهری شهرداری کاشان است که به ارائه خدمت در ایام پیاده‌روی اربعین حسینی می‌پردازند.

 

بخشنده امنیه ادامه داد: کاروان خادمان حسینی از امروز دوشنبه ۱۴ شهریورماه تا یک روز پس از اربعین حسینی به مدت ۱۴ روز به زائران حضرت اباعبدالله الحسین(ع) خدمتگزاری می‌کنند.

 

شهردار کاشان با اشاره به استقرار کاروان اعزامی شهرداری کاشان در باب القبله گفت: به دلیل تقاضای شهر میزبان و همچنین تردد و حضور انبوه زائران، این نقطه برای خدمت‌رسانی و فعالیت کارگران اعزامی انتخاب شده است.

 

 بخشنده امنیه تأکید کرد: کارگران به گونه‌ای انتخاب شده‌اند که علاوه بر ویژگی تشرف نخست خدمتگزاران، گزینش متوازن از بین مناطق نیز رعایت شودو به گونه‌ای که هیچ منطقه‌ای برای پوشش خدمت‌رسانی به شهروندان کاشانی با کمبود نیروی انسانی مواجه نشود.

کد خبر 1212944

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha