مشکلات حمل و نقل وارمین با اجرای مصوبات سفر ریاست جمهوری کاهش می یابد

حجت الاسلام محمودی گفت: با اجرای مصوبات سفر ریاست جمهوری به ورامین مشکلات حمل و نقل منطقه کاهش خواهد یافت و مردم در زمان کمتری به تهران سفر خواهند کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان  از شهرستان های استان تهران، حجت الاسلام سید محسن محمودی  در بازدیداز سازمان حمل و نقل شهرداری ورامین ضمن تقدیر از خدمات صورت گرفته در حوزه حمل و نقل شهرستان ورامین گفت: ارائه خدمات به مردم در حوزه حمل و نقل یک ضرورت اولیه است و تردد وسیع مردم دشت ورامین به تهران که وسعت منطقه ای ناخواسته ای برای شما ایجاد کرده است وظیفه ای و مسئولیتی خطیر  را برای شما در پی خواهد داشت.


امام جمعه موقت ورامین با انتقاد از کوتاهی های صورت گرفته در تامین اتوبوس برای سازمان حمل و نقل شهرداری ورامین اظهار داشت : متاسفانه در سنوات گذشته مدیران شهرستانی و استاتی در تامین اولیه حمل و نقل کوتاهی هایی را انجام دادند و اکنون نیز با پیگیری های لازم و محقق شدن مصوبات سفر ریاست  جمهور به ورامین می توان مشکلات را به حداقل ممکن رساند.


حجت الاسلام محمودی ضمن تشکر از سعه صدر مردم در مواجهه با مشکلات بیان داشت: مسئولان به حرف و مطالبات بحق مردم با حوصله گوش کنند و توجیهات لازم را با صبر و متانت به مردم توضیح دهند و در این مورد نقش رانندگان محترم وسایل حمل و نقل عمومی بسیار موثر است.

 

امام جمعه موقت ورامین با تأکید برافزایش برنامه ها و مصوبات حمایتی مسئولان از این سازمان با توجه به مشکلات، از اعضای شورای ترافیک خواست در این خصوص هماهنگی لازم را داشته باشند تا مشکلات مردم کاهش یابد.


«حسین سیری» در این جلسه با تقدیر از حضور امام جمعه موقت ورامین گفت: برخی از کمبودهای حوزه اتوبوسرانی بدست سازمان حل نمی شود و بحث کمبود اتوبوس یک همت فراشهرستانی را طلب می کند تا این مشکلات به حداقل ممکن کاهش یابد.


مدیر عامل سازمان حمل و نقل ورامین با ذکر این نکته که در زمان دولت دهم ۱۳۰ دستگاه اتوبوس با تعهد ده ساله به شهرستان ورامین اختصاص یافت اظهار داشت: در حال حاضر تعهد رانندگان اتوبوس ها به این سازمان پایان یافته است و با تقدیر از این عزیزان منتظر مصوبات سفر ریاست جمهوری در خصوص اعطای ۱۵۰ دستگاه اتوبوس به این منطقه هستیم تا مشکلات حمل و نقل به تهران کاهش یابد.


وی با ذکر این مطلب که اتوبوس های ورامین در برخی از مواقع مسافر چندین شهر اطراف خود را تقبل می کند بیان داشت: مشکلات ما در حوزه حمل و نقل اتوبوسرانی موقع عصر و هجوم بازگشت مسافران است که البته در مدت پیک مسافر هم، معطلی مردم عزیز به زمان ده دقیقه هم نمی رسد که امیدواریم با حل مشکلات این زمان به حداقل خود برسد.


سیری در خصوص مشکلات رانندگان اتوبوس نیز گفت: تعهد ماشین های واگذار شده ۱۰ ساله بوده است و رانندگان مایل نیستند با توجه به درآمد کم، استهلاک بالا و ترافیک وحشتناک در این مسیر فعالیت کنند  و ضمنا مشکل دیگر ما هم نرخ بودن کرایه قرچک و ورامین یکی است که توجیهی برای این برابری قیمت وجود ندارد.


مدیر عامل سازمان حمل و نقل شهرداری ورامین ادامه داد: این سازمان زیر نظر شهرداری قرار دارد و کلیه مصوبات با هماهنگی شهرداری صورت می گیرد و هم اکنون ۷۰ دستگاه اتوبوس بخش خصوصی که قراردادشان با ما تمام شده است و سه دستگاه اتوبوس شهرداری  زیر نظر ما کار می کنند که اتوبوس های بخش خصوصی تمام وقت در اختیار ما نیستند.


وی در خصوص وضعیت اتوبوس های برون شهری این سازمان به سایر نقاط عنوان داشت: در حال حاضر چهار تعاونی فعال در این سازمان وجود دارند و روزانه دو اتوبوس با نرخ دولتی به مهران اعزام می گردند و به شهرهای شمالی و زیارتی نیز هر روز سفر صورت می گیرد.


سیری در پایان گفت: قیمت سرویس مدارس برای سال جدید تحصیلی توسط شورای اسلامی شهر ورامین پایه گذاری شده است و منتظر ابلاغ شورای ترافیک شهرستان هستیم و از متقاضیان خواهشمندیم برای تکمیل مدارک خود اقدام کنند.

 

همزمان با دوشنبه های خدمت پیش از ظهر امروز (۱۴ شهریور) امام جمعه موقت ورامین با هماهنگی فرمانده بسیج ادارات از سازمان حمل و نقل شهرداری ورامین بازدید کرد.

کد خبر 1212953

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha