مستعدیابی و مستعدپروری از اهداف ماست

عباسی استعدادیابی نوجوانان را یکی از اهداف حوزه هنری کودک و نوجوان دانست و گفت: معتقدیم نوجوان مصرف کننده باید تبدیل به مصرف کننده کنشگر شود.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری شبستان، سجاد عباسی امروز دوشنبه 14 شهریور در نشست رسانه ای که با حضور شورای سیاستگزاری رویداد ملی استاپ موشن نوجوان در تماشاخانه مهر حوزه هنری برگزار شد، گفت: رویداد ملی استاپ موشن بدون همراهی امیررضا مافی، محسن مشرقی، بهنام بهادری، شعیب حسینی مقدم و سید مجتبی موسوی ممکن نبود. حوزه هنری کودک و نوجوان در یک اتمسفر بزرگ تر به دنبال موضوعاتی است که یکی از آنها مسئله استعدادیابی بین نوجوانان است.

 

معاون فرهنگی حوزه هنری کودک و نوجوان اظهار داشت: یکی از دلایلی که حوزه هنری کودک و نوجوان اسم این اتفاق را مسیر گذاشته، این است که معتقدیم رشد در مسیر اتفاق می افتد. باید به نوجوانان کمک کنیم که بال داشته باشند و بال آنها نباشیم بلکه همراه آنها باشیم تا فارغ از رقابت به رشد بپردازند. موضوع مسئله محوری در بین نوجوانان از دیگر موضوعاتی است که حوزه هنری به آن توجه کرده است.

 

وی مستعدیابی و مستعدپروری را از دیگر سیاست های حوزه هنری کودک و نوجوان دانست و افزود: معتقدیم نوجوان مصرف کننده باید به نوجوان مصرف کننده کنشگر تبدیل شود. زحمت این مسئله را با ساعت ها وقت به رویداد ملی استاپ موشن دادیم. تنوع بخشی به سبد مصرف کودک نوجوان یکی دیگر از اهداف ماست که بخشی از آن را می توانیم در مسیر استاپ موشن انجام دهیم.

 

معاون فرهنگی حوزه هنری کودک و نوجوان خاطرنشان کرد: رویداد ملی استاپ موشن به طور مشخص در استان های معینی به طور منطقه ای اجرا می شود. حجم تولید رسانه ای در تهران به قدری زیاد است که تمام مسایل از دریچه این شهر دیده می شود. شکستن این حد توجه مستلزم این است که هنرمندان در سراسر کشور و در مناطق مختلف را فعال کنیم و این اولویت را تغییر دهیم.

 

عباسی تصریح کرد: یکی از مهمترین اقدامات رویداد ملی استاپ موشن توجه به انسان هاست. در نظر داریم نوجوانان را در استان های مختلف شناسایی کنیم و آنها را در طی این مسیر همراهی کنیم.

 

گفتنی است، در پایان این نشست رسانه ای از پوستر رویداد ملی استاپ موشن رونمایی شد.

 

لازم به ذکر است، شناسایی مستعدین نوجوان و علاقه مند به استاپ موشن، رشد و ارتقای هنرمندان نوجوان و تولیدکنندگان استاپ موشن در موضوع روایت، خلق محتوا و مفهوم در اثر هنری، شبکه سازی فعالان در اکوسیستم، فراهم سازی بستر مناسب برای آموزش و تبادل دانسته ها و بروز خلاقیت و نوآوری در نوجوانان، گسترش توانایی با ارایه نواع آموزش های حضوری و مجازی برای رسیدن به کیفیت بالاتر در تولیدات، تقویت جایگاه انیمیشن و به خصوص تکنیک استاپ موشن در سینما و بازار تبلیغات کشور از جمله مهمترین اهداف رویداد ملی استاپ موشن است.

کد خبر 1212967

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha