کاهش شمار بیماران کرونایی بستری در مراکز درمانی/ تعداد بیماران بدحال بیشتر شد

گلفیروزی گفت: تعداد بیماران مبتلا به کرونا که در بیمارستان ها و مراکز درمانی استان گلستان بستری هستند با ۱۳ نفر کاهش نسبت به روز گذشته به ۱۸۴ نفر رسید.

«سعید گلفیروزی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان اظهارکرد: تعداد بیماران بستری در مراکز درمانی استان گلستان نسبت به شبانه روز گذشته با کاهش ۱۳ نفری مواجه بوده است که امیدواریم این روند کاهشی ادامه دار باشد.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفت: در حال حاضر ۱۸۴ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان های استان بستری هستند که ۵۸ نفر آنان در بخش های آی سی یو تحت مراقبت های ویژه قرار دارند و از این تعداد حال ۱۹ بیماری که به ونتیلاتور متصل هستتد وخیم است.


وی با بیان اینکه دو شهرستان در وضعیت پرخطر کرونایی قرار دارند، افزود: شهرستان های گمیشان و علی آبادکتول در وضعیت نارنجی کرونایی هستند و کوچکترین سهل انگاری می تواند منجر به قرمز شدن وضعیت کرونایی این شهرها شود.

 

گلفیروزی گفت: شهرستان های بندرگز، بندرترکمن، کردکوی، گرگان، آق قلا، آزادشهر، گنبدکاووس، رامیان، کلاله، گالیکش، مینودشت و مراوه تپه نیز در وضعیت‌ زرد قرار دارند.

 

وی با تاکید بر تکمیل واکسیناسیون کرونا خاطرنشان کرد: با وجود هشدارها و توصیه های مکرر میزان تزریق دز چهارم واکسن کرونا در استان گلستان حدود ۳ درصد است که وضعیت رضایتبخشی نیست.

 

کد خبر 1213051

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha