بنیاد مسکن ۳.۵ میلیون فقره سند مالکیت صادر کرد

رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: این بنیاد سه میلیون و ۵۰۰ هزار فقره سند مالکیت برای روستاییان و شهروندان صادر کرده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد؛ «اکبر نیکزاد» رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی امروز دوشنبه (14 شهریور) در آیین تکریم و معارفه مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان شمالی اظهارداشت: صدور سند مالکیت با هدف تثبیت مالکیت و کاهش مشکلات حقوقی انجام می شود.

 

وی با بیان اینکه یکی از رسالت های این بنیاد تامین و ساخت خانه برای روستاییان است، افزود: ۱۸۵ هزار واحد مسکونی در این مناطق با استفاده از تسهیلات ارزان قیمت در حال ساخت است.

 

نیکزاد خاطرنشان کرد: تسهیلات مسکن روستایی با نرخ پنج درصد در اختیار متقاضیان قرار می گیرد و امید می رود که گامی برای ارتقای ایمن منازل مسکونی روستایی و مقاوم سازی این واحدها باشد.

 

وی با اشاره به اینکه تامین مسکن در شهر و روستا جایگاه و اهمیت ویژه دارد، گفت: خوشبختانه نگاه دولت سیزدهم توسعه خدمات به روستاییان و زدودن محرومیت است.

 

رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: این بنیاد ساخت  ۱۰۰ هزار واحد مسکونی در شهرها را در دست ساخت دارد.

 

معاون هماهنگی امورعمرانی استاندار خراسان شمالی هم با اشاره به مصوبات سفر رییس جمهوری به استان گفت:  شعار دولت سیزدهم محرومیت زدایی است.

 

«مهدی رشیدی» اظهارداشت: خراسان شمالی در بیشتر شاخص های توسعه، پایین‌تر از میانگین کشوری است اما در این استان پتانسیل و ظرفیت های بسیار برای توسعه گردشگری در روستاها دارد که باید برای اشتغال و رونق اقتصاد از آن بهره برد.

 

وی افزود : در سفر رییس جمهوری به استان ۱۲ هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار مصوب شد که امید می رود با این منابع محرومیت ها جبران شود.

 

رشیدی درباره طرح نهضت ملی مسکن در استان گفت: بر اساس برنامه ریزی های وزارت راه و شهرسازی در چهار سال دولت سیزدهم  ۴۸ هزار واحد مسکونی در این استان ساخته می شود.

 

در این آیین از زحمات «علی محمدی» تقدیر و «هادی زارعی» به عنوان مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان شمالی معرفی شد.

 

 

 

کد خبر 1213062

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha