طرح‌ها و ایده‌های اشتغال‌زا حمایت می‌شوند

رضایی‌پور با بیان‌اینکه فرمانداری آستارا از ایده‌ها و پیشنهادهای خوب و اشتغال‌زا حمایت می‌کند، گفت: طرح‌هایی که ظرفیت اشتغال‌زایی داشته باشند، تسهیلات بانکی اعطاء می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان،«عنایت رضایی‌پور» امروز (دوشنبه، ۱۴ شهریور) در جلسه دبیران و اعضای کارگروه‌های نظام مسائل این شهرستان که در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد،اظهارکرد: در همه حوزه‌ها علاوه بر اینکه مسائل و مشکلات را احصاء می‌کنید برای برطرف کردن آنها نیز راهکار داشته باشید.

 

فرماندار بندر آستارا با اشاره به مسائل مطرح شده در جلسه بر لزوم برطرف کردن و برداشتن موانع تاکید کرد و افزود: برای حل مشکلات و توسعه و عمران منطقه دست به دست هم دهیم.

 

وی به پیشرفت ۶۰ درصدی پل جاده جدید ترانزیتی آستارا- آستارا اشاره کرد و گفت: با تکمیل این جاده، میزان صادرات از مرز آستارا افزایش می‌یابد.

 

رضایی‌پور با بیان‌اینکه پیگیر احداث چند تیرپارک در آستارا هستیم، اظهارکرد: با راه‌اندازی تیرپارک، مشکل ترافیک کامیون‌های ترانزیتی در آستارا برطرف می‌شود.

 

وی به لایروبی اسکله بندر آستارا اشاره کرد و افزود: این لایروبی پس از ۱۳ سال انجام شد و در آینده نزدیک کشتی‌های بزرگ در بندر آستارا پهلو می‌گیرد.

 

عالی‌ترین نماینده دولت در بندر آستارا با اشاره به اینکه طی ۲ مرحله، ۲۱۷ میلیارد تومان به پروژه فاضلاب شهری اختصاص پیدا کرده است، ادامه داد: با اقدامات و مدیریتی که صورت گرفت، امسال قطعی برق و آب در آستارا مانند سال‌های گذشته نداشتیم و جزئی بود.

 

رضایی‌پور با بیان‌اینکه در حوزه گردشگری نیز چندین طرح در حال انجام است، اضافه‌کرد: از سرمایه‌گذاران برای سرمایه‌گذاری در حوزه‌های مختلف دعوت می‌کنم.

 

وی با اشاره به اینکه فرمانداری آستارا از ایده‌ها و پیشنهادهای خوب و اشتغال‌زا حمایت می‌کند، افزود: طرح‌هایی که ظرفیت اشتغال‌زایی داشته باشند، تسهیلات بانکی اعطاء می‌شود.

 

فرماندار بندر آستارا با بیان‌اینکه شاخصه گازرسانی در شهرستان ۹۶/۳ درصد است، تصریح‌کرد: گازرسانی به ۴ روستای صعب‌العبور آستارا آغاز شده است.

 

رضایی‌پور با اشاره به اینکه آستارا در حوزه اطلاع‌رسانی و خبر با تلاش اصحاب‌رسانه درصد استان قرار دارد، گفت: از تلاش‌های اصحاب‌رسانه بندر آستارا در پوشش برنامه‌ها و اخبار شهرستان تقدیر و تشکر می‌کنم.

 

گفتنی است، در این جلسه دبیران و اعضای کارگروه‌های نظام مسا‌ئل در مورد موضوعات مختلف به ارائه مشکلات، راهکارها و پیشنهادات پرداختند.

کد خبر 1213074

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha