آمادگی ۱۷۴ دستگاه ناوگان باری خراسان جنوبی برای خدمت به زائران اربعین

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی از اعلام آمادگی ۱۷۴ دستگاه ناوگان باری استان به صورت داوطلبانه برای انتقال موکب ها و تجهیزات مورد نیاز جهت خدمت رسانی به زائران به کشورعراق خبرداد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی و به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی، «اسداله جلال زاده» از اعلام آمادگی 174 دستگاه ناوگان باری استان به صورت داوطلبانه در راستای برنامه ریزی ای ستاد اربعین استان برای انتقال موکب ها و تجهیزات مورد نیاز جهت خدمت رسانی به زائران به کشور عراق خبرداد و در همین راستا شرکت های حمل و نقل کالای استان جهت مشارکت در اجرای این طرح بدون اخذ کمیسیون شرکت به صورت رایگان برای ناوگان اعزامی به مقصد کشور عراق بارنامه صادر می کنند. 

 


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی گفت: با هماهنگی انجام شده با ستاد اربعین استان 174 دستگاه انواع ناوگان باری و 305 راننده باری استان، آمادگی انتقال موکب ها و تجهیزات خدمات رسانی به زائران اربعین را دارند.

 


وی افزود: این اقدام بخش حمل و نقل استان در جهت برگزاری هر چه بهتر و مطلوب‌تر و خدمات رسانی مناسب به زائران کاروان‌های پیاده‌روی مراسم اربعین حسینی(ع) انجام می شود.

 


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی ادامه داد: به منظور بررسی وضعیت ایمنی ناوگان مسافری استان، بازدیدهای مشترک با هماهنگی پلیس راه فرماندهی انتظامی استان از ناوگان اعزامی به عتبات عالیات انجام می‌شود.

 


جلال زاده تصریح کرد: در این راستا ضمن توصیه های لازم به رانندگان جهت رعایت موارد مرتبط با ایمنی، بهداشتی قبل از سفر، بررسی عملکرد ناوگان در طول مسیر رصد خواهد شد تا زائران عتبات عالیات با خاطری آسوده مسافرت کنند.

 


وی با اشاره به اهمیت جایگاه معنوی این حرکت عظیم جهانی و لزوم ارائه خدمات شایسته به زائران، یادآور شد: برنامه‌ریزی و هماهنگی برای حمل و نقل زائران و لوازم مورد نیاز در کمیته حمل و نقل و سوخت ستاد اربعین استان انجام و اطلاع‌رسانی های لازم انجام شده است.

 


جلال زاده خاطر نشان کرد: در راستای ارائه خدمات بهتر به زائران اربعین تاکنون 6 جلسه در قالب کمیته حمل و نقل و سوخت ستاد اربعین استان برگزار شده است.

 

 

 

 

 

 

کد خبر 1213085

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha