مساجد ورودی ملایر آماده خدمت رسانی به زائران اربعین  حسینی

حجت الاسلام بیات گفت: مساجد ورودی شهر ملایر آماده خدمات رسانی به زائران پیاده روی اربعین حسینی است.

«حجت الاسلام مهدی بیات » در گفت‌وگو با خبرنگار شبستان در ملایر گفت: با توجه به اینکه شهرستان ملایر یکی از مسیرهای اصلی زائران اربعین حسینی است همه ساله همزمان با اربعین سید و سالار شهیدان تعداد زیادی از زائرین از ابن مسیر عبور کرده که در ابن راستا مسئولان شهرستان ملایر نیز برنامه ریزیهای لازم را  برای خدمات دهی مناسب به این زوار دارند.

 

دبیر ستاد اقامه نماز ملایر برپایی موکب‌های متععد در مسیر زائران، با امکانات رفاهی، اسکان، توزیع وعده های غذایی و... را از اقدمات صورت گرفته برای خدمت به زوار اربعین حسینی دانست و گفت: در راستای خدمات دهی به زائرین مساجد ورودی شهر ملایر نیز برای زائرین آماده شده است.

 

 وی گفت: در این راستا روز گذشته بازدیدی از چهار مسجد ورودی شهر ملایر شامل مسجد کوثر دریاچه کوثر،  مسجد امام هادی (ع)پارک معلم میدان استقلال، مسجد حضرت زهرا  (س) میدان نیروی انتظامی  (پل حرم آباد)، و مسجد حضرت نرجس پارک سیفیه  به مناسبت اربعین  حسینی  و آماده  کردن آنها  برای زوار حسینی انجام شد.

وی افزود:  همچنین از موکب‌های خدمات‌رسان به زائران عتبات عالیات و مجتمع‌های خدماتی بین راهی  بازدیدی با حفظ آمادگی خدمت‌رسانی و رعایت موازین بهداشتی و رفع مشکلات آنها صورت گرفت.

 

حجت الاسلام بیات اضافه کرد:  در این بازدید مقرر شد با توجه به خشکسالی طی سال‌های اخیر و نیاز مبرم به آب‌رسانی در ایام اربعین در مجتمع‌های بین راهی این مشکل از طریق راهداری در اسرع وقت مرتفع و همچنین نسبت به تعویض مهر و سجاده ها ، فضای مناسب ، خدمات سرویس های بهداشتی و.. در مساجد  اقدامات لازم انجام شود.

کد خبر 1213119

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha