اعتبارات راه های روستایی امسال ۶ برابر شده است

نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امسال ۲۶ کیلومتر از راه های روستایی شهرستان روکش و ۲۴ کیلومتر آسفالت شده است،گفت: اعتبارات امسال این حوزه در مقایسه با سال گذشته ۶ برابر افزایش داشته و شاهد تحولات خوبی در راه روستایی خواهیم بود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شیروان؛ «علی جدی» دوشنبه شب (14 شهریورماه) در نشست خبری با خبرنگاران شیروان اظهارکرد: این شهرستان با 63.3 درصد پایین ترین شاخص راه روستایی استان را داشت اما امسال اقدامات خوبی در حوزه راه های روستایی صورت گرفته است.

 

نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: اینک بیش از 50 کیلومتر روکش و آسفالت در دست اجرا است، اعتبارات امسال این حوزه در مقایسه با سال گذشته 6 برابر افزایش داشته و شاهد تحولات خوبی در راه روستایی خواهیم بود.

 

جدی با اشاره به راه اوغاز- باجگیران، شیروان- قوشخانه و شیروان-اسفراین بیان کرد: در حوزه اعتبارات راه ها در گذشته از ظرفیت های ملی استفاده نشده که برای گرفتن ردیف ملی شدن اعتبارات شروع کردیم.

 

نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی در خصوص طرح های نیمه تمام ورزشی شیروان هم گفت: برخی از طرح ها که مربوط به سال قبل 90 بود امسال افتتاح شد و برخی در دست اجرا است، در گذشته پیگیری های لازم جهت اعتبارات انجام نشده و این امر روند طرح ها را متوقف و یا کُند کرده است.

 

جدی از اجرای 9 زمین چمن پایدار در روستاهای مختلف شهرستان خبر داد و افزود: همچنین قرارداد 140 میلیارد ریالی سالن ورزشی سه هزار نفره در حال شروع است و از محل سفر دولت 400 میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل و اتمام ساخت آن مصوب و ابلاغ شده است.

 

شهرستان شیروان به عنوان دومین شهرستان پرجمعیت خراسان شمالی در 60 کیلومتری شرق بجنورد قرار دارد.

 

کد خبر 1213129

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha