نقش مادران شهدا در زنده نگهداشتن آرمان‌های انقلاب بی‌بدیل است

حیدری گفت: مادران شهید با تأسی از حضرت زینب (س) نقش مهمی در نگهداشتن فرهنگ عاشورایی و نگهداشتن آرمان ‌های انقلاب دارند و دلسوزان باید با گفتار، قلم و عمل فرهنگ شهدا را منتقل کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان چهارمحال و بختیاری «غلامعلی حیدری» در ویژه برنامه «روایت مادری» اظهار داشت: مادران شهید با تأسی از حضرت زینب (س) نقش مهمی در زنده نگهداشتن فرهنگ عاشورایی و زنده نگهداشتن آرمان ‌های انقلاب دارند و دلسوزان باید با گفتار، قلم و عمل فرهنگ شهدا را منتقل کنند.

 

استاندار چهارمحال و بختیاری ضمن تشکر از برگزاری این برنامه به نقش مادران و خانواده معظم شهدا در دفاع مقدس اشاره کرد و بیان داشت: نقش مادران شهدا در زنده نگه داشتن انقلاب نقشی بی بدیل است.

 

وی تصریح کرد: مادران شهدا از دل‌نشین ترین دارایی خودشان که فرزندانشان است برای زنده نگه داشتن اسلام و انقلاب گذشتند تا کشور عزیز اسلامی مان همواره سربلند و سرافراز باشد.

 

حیدری با اشاره به کتاب «نذر سادات» و تشکر از نویسنده این کتاب افزود: کارهای فرهنگی در حوزه جبهه و جنگ فرصتی است تا رشادت‌های رزمندگان اسلام بیان شود.

 

استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: همه باید با قلم، گفتار و عمل فرهنگ شهدا، که همان فرهنگ عاشورایی و فرهنگ ایمان و ایثار است را منتقل کنیم و همه ما در برابر خون شهدا مسئول هستیم و در راه هدف شهدا از هیچ تلاشی نباید کوتاهی کنیم.

 

کد خبر 1213159

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha