زائران اربعین، بلیت اتوبوس را اینترنتی خریداری کنند

سرپرست اداره كل راهدارى و حمل و نقل جاده اى خراسان شمالى گفت: نرخ هاى مصوب بليت در پايانه هاى مسافرى شهرستان ها نصب شده و از زائران اربعین خواهش مى كنيم حتما بليت خود را از طريق اينترنت تهيه كنند تا قيمت هاى واقعى رصد شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد؛ «محمد مشتری» در مراسم اعزام ۱۲۶ زائر اربعين حسينى از بجنورد به كربلاى معلى و در قالب سه دستگاه اتوبوس، گفت: اداره کل راهداری، ناوگان مورد نياز كاروان هاى زيارتى به سمت مرز مهران را فراهم مى كند و همچنين شرايط فروش اينترنتى و حضورى بلیت ايجاد شده تا در اين ميان هيچ واسطه اى وجود نداشته باشد.

 

سرپرست اداره كل راهدارى و حمل و نقل جاده اى خراسان شمالى افزود: نرخ هاى مصوب بليت در پايانه هاى مسافرى شهرستان ها نيز نصب شده و از زائران خواهش مى كنيم حتما بليت خود را از طريق اينترنت تهيه كنند تا قيمت هاى واقعى رصد شود.
 

وى با اشاره به دفاتر رسيدگى به شكايات در پايانه هاى مسافرى اظهاركرد: زائران اربعين حسينى در زمان برگشت از اين سفر معنوى، مرز خروجى خود را به ۲۰۰۰۱۴۱ پيامك كنند تا اتوبوس براى بازگشت بدون معطلى فراهم شود.

 

معاون حمل و نقل اداره كل راهدارى و حمل و نقل جاده اى خراسان شمالى هم گفت: ناوگان مورد نياز براى اعزام زائران حسينى به كربلاى معلى فراهم شده و همه روزه بعد از تكميل ظرفيت به سوى مرز مهران حركت مى كند.

 

«سعيد سبحانى» تاكيد كرد: زائران حسينى سفرشان را زودتر آغاز و تعداد روزهاى حضور خود در اين سفر معنوى را كوتاه كنند تا قبل از پيك سفر، به شهر خود باز گردند.

 

 

کد خبر 1213169

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha