جهرم در حيطه درمان از مركز استان بی نياز شده است

رحمانیان گفت: با رتقاء زير ساخت های بهداشتی و درمانی شهرستان جهرم در مسيری قرار گرفته كه در بسياری از حيطه های درمان از مركز استان بی نياز شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، «محمد رحمانیان»، امروز (سه شنبه ۱۵ شهریور) در مراسم تجليل از كاركنان برتر و نمونه دانشگاه علوم پزشکی جهرم گفت: بی شک تلاش كاركنان دانشگاه در حوزه ها و معاونت های مختلف مي تواند دانشگاه را در مسير پيشرفت قرار دهد.

 

 رئيس دانشگاه علوم پزشكی جهرم افزود: زمانی می توانيم بگوييم كه در مسير درست قرار گرفته ايم كه  خروجی های موفق در زمينه های آموزش، پژوهش، بهداشت و درمان داشته باشيم و رسيدن به اين اهداف منوط به برنامه ريزی ها و تلاش های مستمر كه توسط كاركنان و پرسنل هر حوزه انجام می شود.

 

وی بيان كرد: در ۲ سال گذشته كه در بحران بيماری كرونا قرار داشتيم تمام معاونت های دانشگاه و كاركنان آنها تلاش های مضاعف در جهت كنترل بيماری و مقابله با آن داشتند و حضور پر رنگ معاونت بهداشتی در مهار بيماری كرونا و امر واكسيناسيون موجب شد بتوانيم بحران بيماری را در شهرستان كنترل كنيم.

 

رحمانیان با اشاره به اینکه هچنين در اين دوران تهيه دارو و عدم كمبود آن در شهرستان جهت بيماران كرونايی از اقدامات مهمی بود كه توسط معاونت غذا و دارو دانشگاه صورت گرفت، عنوان کرد: همين طور در دوران كرونا فعاليت بي شائبه كادر درمان به خصوص پزشكان و پرستاران بر كسي پوشيده نيست. 

 

وی بيان كرد: كسب رتبه برتر در اعتبار سنجي آموزش درميان دانشگاه هاي علوم پزشكي كشور و چاپ مقالات متعدد دانشگاه در ژورنال هاي معتبر جهان و كسب مقام های اول تا سوم دانشجويان در حوزه های مختلف در جشنواره هاي  فرهنگی و دانشجويی از تلاش ها و فعاليت هاي خوب معاونت های آموزش و پژوهش و فرهنگی و دانشجويی دانشگاه بوده است.

 

رحمانيان با اشاره به ارتقاء زير ساخت هاي بهداشتی و درمانی دانشگاه علوم پزشکی جهرم گفت: در سال هاي اخير پروژه هاي مختلف بهداشتي و درمانی در شهرستان افتتاح و به بهره برداري رسيده كه شاخص ترين آن پروژه بيمارستان ۳۱۳ تخت خوابي «سيدالشهداء (ع)» بوده است که ارتقاء زير ساخت های بهداشتی و درمانی دانشگاه، شهرستان جهرم را در مسيری قرار داده كه در بسياری از حيطه های درمان از مركز استان بی نياز شده است.  

 

کد خبر 1213203

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha