همایش کشوری «ادبیات عاشورایی» کودک و نوجوان ویژه خانواده بهزیستی در شیراز برگزار شد

سلیم حقیقی گفت: همایش کشوری «ادبیات عاشورایی» در رده سنی کودک و نوجوان ویژه خانواده بزرگ بهزیستی به همت هیئت فرهنگی مذهبی «محبین اهل بیت (ع)» اداره کل بهزیستی فارس برای اولین بار در کشور در شیراز برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان فارس، «عبدالرحمن سلیم حقیقی»، امروز (سه شنبه 15 شهریور) با اشاره به میزبانی بهزیستی فارس از هنرمندان عاشورایی کودک و نوجوان در جمع خبرنگاران گفت: همایش کشوری «ادبیات عاشورایی» در رده سنی کودک و نوجوان ویژه خانواده بزرگ بهزیستی به همت هیئت فرهنگی مذهبی «محبین اهل بیت (ع)» اداره کل بهزیستی فارس برای اولین بار در کشور در شیراز برگزار شد.

مدیر روابط عمومی بهزیستی فارس افزود: این همایش کشوری برای 18 سال متوالی به دبیری «محمدرضا هوشیار»، مدیرکل بهزیستی فارس برگزار می شود.

وی اضافه کرد: این همایش، امسال برای اولین بار پذیرای آثار شعر و دلنوشته در رده سنی کودک و نوجوان بوده و پس از اعلام فراخوان همایش به سراسر کشور ۱۰۳ اثر از ۲۱ استان کشور به دبیرخانه همایش در استان فارس ارسال شد و از این تعداد ۱۳ اثر منتخب نهایی همایش شد.

سلیم حقیقی تاکید کرد: ۷۵ کودک و نوجوان از فرزندان شبه خانواده بهزیستی و جامعه هدف بهزیستی سراسر کشور در این همایش حضور داشتند و همایش کشوری ادبیات عاشورایی در رده سنی بزرگسالان با حضور معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی و منتخبین سراسر کشور امروز بعد از نماز مغرب و عشا به میزبانی بهزیستی فارس برگزار خواهد شد.

کد خبر 1213261

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha