آغاز به کار موکب «احمد ابن موسی (ع)» در کربلا از ۲۰ شهریور

جمالی گفت: موکب «احمد ابن موسی (ع)» از ۲۰ شهریور در کربلا فعالیت خود را آغاز و تا ۲ روز پس از اربعین حسینی هم به زائران خدمت ‌رسانی خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان فارس، «هاشم جمالی»، امروز (سه شنبه 15 شهریور) با اشاره به آغاز به کار موکب «احمد ابن موسی (ع)» در کربلا در جمع خبرنگاران گفت: موکب «احمدبن موسی (ع)» از 20 شهریور در کربلا فعالیت خود را آغاز و تا 2 روز پس از اربعین حسینی هم به زائران خدمت ‌رسانی خواهد کرد.

 

مدیر اجرایی موکب «احمد ابن موسی (ع)» ادامه داد: این موکب در زمینی به مساحت 10 هزار مترمربع احداث شده و از ظرفیت پذیرش 6 هزار نفر در هر شبانه ‌روز برخوردار است و به ارائه خدماتی همچون پذیرایی سه وعده صبحانه، ناهار و شام، سرویس ‌های بهداشتی، حمام، لباسشویی، خدمات درمانی رایگان، خیاطی، پیرایش آقایان و ... به زائران کربلا خواهد پرداخت.

 

وی اضافه کرد: خادمان کمیته فنی و مهندسی از یک ماه قبل به کربلا اعزام شده تا امکانات لازم را برای زائران آماده کنند و سایر خادمان کمیته‌ های اسکان، پذیرش، انتظامات، ایمنی و پزشکی نیز در هفته جاری از شیراز به سمت کربلای معلی اعزام خواهند شد.

 

جمالی اعلام کرد: موکب «احمد ابن موسی (ع)» در شارع شهدا، شارع روضتین جنب مجتمع «برکات الکفیل» و مکان استقرار سال ‌های قبل خود استقرار خواهد یافت.

 

وی گفت: دفتر موکب «احمد ابن موسی (ع)» از ابتدای ماه محرم امسال در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) فعال بوده و آماده دریافت نذورات و کمک ‌های نقدی و غیرنقدی عاشقان خاندان عصمت و طهارت است و دلدادگان اهل بیت (ع) می توانند نذورات نقدی خود را به شماره حساب 6273811075753969 واریز کنند.

کد خبر 1213267

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha